Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@00:27:19 GMT

اورتون با درخشش پیکفورد چلسی را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۷۰۴۲

اورتون با درخشش پیکفورد چلسی را متوقف کرد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اورتون امروز (یکشنبه) در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر میهمان تیم چلسی بود و با درخشش «جوردن پیکفورد» دروازه بان ملی پوش خود این تیم را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کرد.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «مائوریتسیو ساری» در این دیدار که در ورزشگاه خانگی چلسی «استمفورد بریج» برگزار شد به رغم برتری برابر اورتون با سد پیکفورد در درون دروازه برخورد کرد و تنها به کسب تساوی بدون گل مقابل حریف سخت کوش خود بسنده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم چلسی در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان بود اما بازیکنان این تیم در بهره مندی از موقعیت های ایجاد شده عملکرد مطلوبی نداشتند البته «جوردن پیکفورد» دروازه بان ملی پوش تیم اورتون با عکس العمل های به موقع و دفع توپ در ناکامی مهاجمان حریف نقش اصلی را برعهده داشت.
در نیمه دوم شاگردان ساری باز هم تیم برتر میدان بوده و بازیکنان این تیم حملات متعددی را برروی دروازه حریف طراحی کرده و چندین موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آوردند اما همانند نیمه نخست بد شانس بوده و به گل نرسیدند.
البته آزپیلیکوئتا در دقیقه 72 یک بار دروازه پیکفورد را گشود اما داور این گل را به دلیل اینکه این بازیکن در آفساید قرارداشت، نپذیرفت.
تیم چلسی با کسب یک امتیاز این دیدار خانگی 28 امتیازی شد و فرصت مناسبی را برای قرار گرفتن در صدر را از دست داد و در جایگاه سوم جدول جا به جا نشد.
تیم اورتون نیز با کسب یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه برابر تیم قدرتمند چلسی هر چند 19 امتیازی شد اما همچنان در رده نهم باقی ماند.

** ترکیب تیم اورتون:
جوردن پیکفورد، مایکل کین، یری مینا، سیموس کولمن، لوکاس دینیه، آندره گومز، ادریسا گانا گیه، تئو ولکات، گیلفی سیگوردسون، ریچارلیسون و برنارد.

**ترکیب تیم چلسی:
آریزابالاگا، آنتونیو رودیگر، داوید لوئیز، سزار آزپیلیکوئتا، مارکوس آلونسو،- انگولو کانته، جورجینیو، متئو کواچیچ، آلوارو موراتا ، ویلیان و ادن هازارد.
«کوین فرند» قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او برای کنترل بازیکنان پنج بار به بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد. «جورجینیو»،«کانته» و «رودریگر» بازیکنان تیم چلسی بودند که در این دیدار با دریافت کارت زرد جریمه شدند. فرند همچنین به «برنارد» و «یری مینا» کارت زرد داد و آنان را نیز از خشم خود بی نصیب نگذاشت.
تیم منچسترسیتی در حساس ترین دیدار این هفته در شهرآورد منچستر تا دقایقی دیگر برابر تیم منچستر یونایتد به میدان خواهد رفت.
تیم لیورپول پیش از این دیدار با نتیجه 2 بر صفر تیم قعر نشین فولهام را مغلوب و درصدر جدول رده بندی این رقابت ها ایستاد.
ورزشی **9144**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر انگليس اورتون و چلسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 6092308

دیگر خبرها

  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟