Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ بعد از شکست در مقابل ستاره سرخ، قرمزهاي آنفيلد به برتري روحيه بخشي دست يافتند.

به گزارش سرويس ورزشي آريا،  از هفته دوازدهم ليگ برتر ليورپول از ساعت 15:30 (به وقت تهران) در ورزشگاه آنفيلد ميزبان فولام بود و در پايان با نتيجه 2-0 به پيروزي رسيد.

ليورپول با سيستم 1-3-2-4 و با اين نفرات راهي ميدان شد:

آليسون؛ آلکساندر آرنولد، گومز، فن‌دايک، رابرتسون؛ واينالدوم، فابينيو؛ شکيري، فرمينو، مانه، صلاح

فولام در ابتداي بازي نمايش بسيار خوبي داشت و يک موقعيت عالي را نيز به وسيله سسنيون از دست داد تا اين که در دقيقه 40، دو صحنه عجيب در بازي شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال کيرني روي دروازه ليورپول با ضربه سر ميتروويچ وارد دروازه آليسون شد اما کمک داور در تصميمي عجيب و مشکوک پرچم خود را بالا برد و گل را مردود دانست. آليسون به سرعت بازي را آغاز کرد و توپ را به آرنولد رساند. ارسال بلند اين مدافع جوان در نيمه زمين فولام به صلاح رسيد و او نيز با فرار سريع خود به سمت دروازه قبل از رسيدن مدافعان تيم لندني با يک ضربه پاي چپ مطمئن دروازه ريکو را گشود تا ليورپول از مهمان خود پيش بيفتد. اين گل، ششمين گل مهاجم مصري در رقابت هاي اين فصل بود.

ليورپول در دقيقه 54 به گل دوم خود نيز دست يافت. ارسال تک ضرب رابرتسون از سمت چپ با غفلت مدافعان فولام همراه شد تا اين توپ بدون هيچ مزاحمتي به ژردان شکيري برسد. هافبک سوئيسي قرمزها نيز با ضربه روي پاي چپ ريکو را ناکام گذاشت تا اختلاف دو تيم به دو گل افزايش يابد. 

 در يکي از ديدارهاي حساس هفته دوازدهم ليگ جزيره، چلسي در خانه خود از پس اورتون بر نيامد تا با کسب تساوي در اين بازي، چهارمين مساوي فصلش را بدست آورد و با 28 امتياز در رده سوم باقي بماند.

چلسي در هفته دوازدهم ليگ برتر انگليس در خانه پذيراي اورتون بود. ياران ساري که تصور مي کردند کار خيلي سختي براي کسب برد مقابل اورتون ميانه جدولي ندارند، با نمايش جسورانه اورتون و استحکام اين تيم در خط دفاع، غافلگير شدند. در نيمه نخست بازي خيلي جذاب پيگيري نشد و چلسي نتوانست موقعيت هاي خاصي روي دروازه ميهمان ايجاد کند.

با شروع نيمه دوم، دو تيم بيشتر به سمت دروازه حريف حمله ور شدند و اورتون نيز نيم نگاهي به ضدحملات داشت ولي در باز کردن دروازه کپا، بي دقت بود. در ان سمت هم چلسي اگرچه در مقابل دفاع مستحکم اورتون خيلي به توفيق نرسيد ولي 2-3 موقعيت خوب در ابتداي نيمه دوم بدست آورد که هيچکدام منجر به گل نشد. يکي از بهترين فرصت ها روي شوت ويليان حاصل شد که ضربه زميني او با اختلافي اندک به بيرون رفت. حتي موراتا هم دقايقي بعد دروازه اورتون را باز کرد ولي اين گل به درستي آفسايد اعلام شد.

در نهايت اين مسابقه با تساوي بدون گل پايان يافت تا چلسي دو امتياز حساس را از دست بدهد و با 28 امتياز در رده سوم بايستد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)