Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@07:55:06 GMT

کشف بیش از 57 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بیله سوار

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۷۲۱۷

کشف بیش از 57 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بیله سوار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون نفت کش، 57 هزار و 787 لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بیله سوار کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما،سرهنگ کریم نوری امروز در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه کامیون حامل گازوئیل قاچاق در بیله سوار خبر دادو گفت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر عرضه سوخت قاچاق در یکی از جایگاه های سوخت بخش جعفر آباد شهرستان بیله سوار، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اعزام و موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه کامیون نفت کش، 57 هزار و 787 لیتر گازوئیل قاچاق کشف کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تبیان داشت: این قاچاقچی قصد توزیع خارج از شبکه گازوئیل را داشت که با اقدام به موقع پلیس ناکام ماند.

نوری، ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان حدود 350 میلیون ریال اعلام و گفت: پلیس مقتدرانه در مسیر مبارزه با پدیده شوم قاچاق نقش آفرینی کرده و جرات کوچکترین تحرک را از قاچاقچیان سلب کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی یک دستگاه ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: مأموران در بازرسی از این وسیله نقلیه یک دستگاه موتور خودرو به مارک هیوندای مستعمل، ۵۰۰ دستگاه ترموستات، ۱۵۰ عدد لامپ ال ای دی فندکی خودرو، ۳۰ عدد دسته موتور خودرو و ۱۰ حلقه لاستیک به مارک‌های مختلف که همگی خارجی و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بودند را کشف کردند.

سرهنگ محمودیان، با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در همین راستا یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی ذی صلاح معرفی شد.

کد خبر 6056766

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل روغن نباتی قاچاق در زنجان
  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • از قرص‌های غیرمجازی که به کشور‌های عربی نرسید تا توقیف گازوئیل قاچاق
  • کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز در قاین توقیف شد
  • توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین
  • توقیف ۴۰ خودروی شوتی در هرمزگان
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی در هندیجان
  •  توقیف ۴۰ دستگاه خودروی شوتی قاچاق دربندرعباس
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد
  • توقیف ۴ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان