Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز-ايرنا- مدير کل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان گفت: اداره کل راه آهن جنوب با اتاق اصناف براي حمل بار و کالا به خوزستان تفاهم نامه منعقد کنند تا براي حمل و نقل بار به استان دچار مشکل نشويم.

به گزارش ايرنا اميد بن عباس روز يکشنبه در جلسه قرارگاه فرماندهي اقتصادي خوزستان در سرسراي استانداري بيان کرد: استفاده از حمل بار ريلي در تامين کالاي مورد نياز بازار استان بسيار اهميت دارد و مانع از تاخير ورود کالا مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: ايستگاه ريلي کارون در اهواز براي تخليه بار و کالا استفاده مي شود که لازم است محوطه سازي و شرايط اين ايستگاه براي تخليه بار با حجم بالا فراهم شود تا در حمل و نقل کالا به خوزستان کمک کند.
بن عباس افزود: اداره کل راه آهن جنوب گزارشي از حجم باري که در يک ماه گذشته تحويل گرفته ارايه دهد و براي افزايش حمل بار ريلي نيز تمهيداتي را اتخاذ کند.
مدير کل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان همچنين درادامه به نحوه برخورد با واحدهاي صنفي متخلف اشاره کرد و گفت: بايد بر اساس ماده 28 قانون نظام صنفي (آيين‏نامه اجرايي تعطيل موقت واحدهاي صنفي) با واحدهاي صنفي متخلف برخورد شود.
بن عباس ادامه داد: اجراي ماده 28 براي متخلفان صنفي، مصوبه شوراي تامين است و اين موضوع به اطلاع تمام واحدهاي صنفي رسانده شده لذا هيچ گونه قصوري پذيرفته نيست و اگر يک واحد صنفي به طور مثال گرانفروشي کرده باشد، ماده 28 بايد براي آن واحد صنفي اجرايي شود.
مدير کل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان با اشاره به اينکه 40 هزار واحد صنفي در خوزستان وجود دارد گفت: بازرسي ها در خوزستان بايد به صورت فشرده انجام بگيرد و تعداد زيادي از اين تعداد واحد صنفي در خوزستان بررسي شوند تا شاهد کمترين تخلف در استان باشيم.
بن عباس با اشاره به موضوع ورود گوشت منجمد به خوزستان بيان کرد: گوشت منجمد با سختي فراوان وارد کشور و استان مي شود تا با قيمت مصوب 290 هزار ريال به دست مصرف کننده برسد، اما متاسفانه با بررسي انجام گرفته با کيلويي 500 هزار ريال در بازار فروخته مي شود.
مدير کل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان افزود:بر اساس اعلام اداره کل دامپزشکي خوزستان امسال توليد گوشت قرمز و مرغ کاهش يافته که جهاد کشاورزي بايد در اين خصوص پاسخگو باشد.
وي گفت:بايد در کمترين زمان ممکن با افراد متخلف برخورد شود و نتيجه کار به قرارگاه فرماندهي اقتصادي خوزستان اعلام شود.
جانشين قرارگاه فرماندهي اقتصادي خوزستان افزود: اداره کل تعزيرات حکومتي گزارشي از وضعيت پرونده ها بر اساس نوع رسته هاي صنفي، نوع تخلف، احکام صادره و نتايج حاصل شده را تهيه و در جلسات قرارگاه ارايه کند؛ همچنين سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان پرونده هايي که هنوز تعيين تکليف نشده اند را به اداره کل تعزيرات حکومتي ارايه کنند.
وي در ادامه با تاکيد بر افزايش توزيع کالا در خوزستان گفت: شبکه توزيع کالا تعريف شده است ، و بر اساس بخشنامه ستاد تنظيم بازار توزيع کالا بايد انجام شود و هيچ کالايي در انبار نبايد نگهداري شود تا شاهد افزايش قيمت در بازار نباشيم.
7158/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری