Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:35:16 GMT

بارش شدید باران موجب آب گرفتگی و خسارت در ایذه شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۷۴۱۱

بارش شدید باران موجب آب گرفتگی و خسارت در ایذه شد

اهواز - ایرنا - بارش شدید باران از صبح یکشنبه در شهرستان ایذه آغاز شد و با ادامه آن معابر ایذه دچار آبگرفتگی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بارش رحمت الهی از صبح یکشنبه در بخش سوسن و دهستان پیان ایذه آغاز شد و موجب آبگرفتگی در این مناطق شد.
مدارس بخش سوسن و دهستان پیان به دلیل بارندگی شدید تعطیل شد و دیوار یک مدرسه در بخش سوسن فروریخت و آب به درون چندین خانه نفوذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال سیل‌بر روستای تاشار نیز مملو از آب شد و معابر دهستان پیان نیز زیر آب رفتند.
با تداوم این سامانه‌ بارشی در ظهر امروز بارش باران در مرکز شهرستان ایذه، آبگرفتگی معابر بیشتر شد.
در حالی بود که مدارس نوبت صبح ایذه در زمان تعطیل شدن بود بارش باران‌ مجدد آغاز شد و تنها چند دقیقه بارش باران کافی بود تا چندین خیابان ایذه زیر آب بروند و رفت و آمد را مختل کند.
این ضعف در پیش‌بینی حجم بارش‌ها باعث شد که تعطیلی مدارس نوبت عصر زمانی اعلام شود که در میان بارش شدید باران، تعدادی زیادی از دانش‌آموزان به مدارس مراجعه و پس از دیدن درب بسته مدرسه، به منزل بازگشتند.
یکی از شهروندان ایذه‌ای با انتقاد از وضعیت دفع آب‌های سطحی در ایذه به خبرنگار ایرنا گفت: خیابان‌ها پس از 10 دقیقه بارش به استخر تبدیل می‌شود و رفت و آمد برای خودروها به سختی انجام می‌شود؛ عابران پیاده و دانش‌آموزان که جای خود دارند.
محسن مقصودی افزود: همه شهروندان می‌دانند که کدام خیابان‌ها مشکل دفع آب های سطحی را دارند زیرا چندین سال است این مشکلات را داریم؛ خیابان شهید صدوقی درست در جایی که چند مدرسه وجود دارد آب به قدری جمع می‌شود که قابلیت قایق سواری دارد.
یکی دیگر از شهروندان ایذه‌ای نیز با انتقاد در اعلام تعطیلی دیر هنگام توسط مدیریت بحران فرمانداری ایذه گفت: ما دانش‌آموزان را راهی مدرسه کردیم و سپس متوجه شدیم که نوبت عصر را تعطیل کرده‌اند؛ بعضی دانش‌آموزان با سرویس به مدارس می‌روند اما تکلیف آنها که پای پیاده مسیر را طی می‌کنند چیست.
زهرا اکبری افزود: این دانش‌آموزان آینده سازان مملکت هستند؛ آنها در این سنین باید آماده کارهای مهم در آینده شوند اما متاسفانه با این روند، فقط بی‌برنامگی را آموزش می‌بینند.
فرماندار ایذه در توضیح دیر اعلام شدن تعطیلی مدارس نوبت عصر به خبرنگار ایرنا گفت: هواشناسی
باید این حجم از بارندگی را اطلاع می‌داد، اما متاسفانه چنین گزارشی به ما داده نشد.
مصطفی سمالی افزود: وقتی دیدیم وضعیت هوا نامساعد است، اعلام تعطیلی کردیم تا خطری دانش‌آموزان را تهدید نکند؛ بسیاری از مردم نیز از این اقدام ما اعلام رضایت کردند.
9434/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ايذه باران ايذه آب گرفتگي معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)

(تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)

دیگر خبرها

  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد