Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:15:47 GMT

اصناف متخلف درخوزستان 815میلیاردریال جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۷۵۰۳

اصناف متخلف درخوزستان 815میلیاردریال جریمه شدند

به گزارش ایرنا محمد حسین جعفری روز یکشنبه در نشست قرارگاه اقتصادی خوزستان در سرسرای استانداری این استان با اشاره به بازرسی 10 هزار و 366 از اصناف خوزستان در این مدت بیان کرد: عمده تخلفات صنفی این تعداد پرونده به دلیل درج نکردن قیمت، ارایه ندادن فاکتور خرید و صادر نکردن فاکتور بوده است.
وی گفت: زمانی مجازات ها برای مقابله با تخلفات جوابگو است که قانون مبارزه با تخلفات اصناف اجرایی شود؛ باید برای رعایت حقوق مصرف کننده، مغازه دار متخلف به مردم معرفی و یا مغازه آن تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اداری مالی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان بیان کرد: بیشترین تخلفات صنفی اعلام شده به تعزیرات خوزستان ، درج نشدن قیمت بوده است.
دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز نیز گفت: زمانی که بحث افزایش قیمت دلار مطرح شد خیلی از فروشگاه ها درج قیمت نمی کردند که بتوانند کالای خود را با قیمت دلبخواه بفروشند.
ابوالقاسم کوره چینی ادامه داد: این اصناف متخلف به دلیل نبود برخورد قاطع و معرفی نکردن آنها به مردم همچنان به تخلف خود و گرانفروشی ادامه می دهند.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان نیز گفت:گوشت گوسفندی وارد شده به خوزستان در هفت ماه نخست امسال 45 هزار و 840 کیلوگرم بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش 20برابری داشته است.
رضا اسدی افزود:همچنین گوشت گوساله وارداتی به خوزستان در هفت ماه امسال 332 هزار کیلوگرم بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال 11 برابر افزایش داشته است.
وی ادامه داد: امسال تاکنون تولید مرغ در خوزستان 18 درصد کاهش داشته است.
7158/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تعزیرات حقوق دلار قانون گوشت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد

علی رحیمی‌آذر افزود: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان سازمان صمت استان مبنی بر وقوع تخلف گرانفروشی و تقلب در ساخت یک دست مبل به لحاظ کیفیت و کمیت منطبق با کالای نشان داده شده، به پرونده واحد صنفی مبل فروشی متخلف در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او گفت: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و متهم علاوه بر پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: با اخلال‌گران نظم اقتصادی و برهم‌زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می‌زنند مماشات نشده و برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحد‌های صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

رحیمی آذر بیان کرد: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و اضافه کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی، عرضه کالا خارج از شبکه توزیع و یا هر گونه تخلف اقتصادی واحد‌های صنفی را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat ۱۳۵ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • حسینی محروم و جریمه شد
  • جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال