Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی بعدازظهر یکشنبه در برنامه رادیویی که از شبکه استانی صدای خراسان رضوی پخش شد اظهارکرد: طبق آمار ثبت شده از کل زائران وارد شده در دهه پایانی ماه صفر  به مشهد مقدس ۶.۹۱ درصد به صورت سواره و ۸.۴ درصد به شکل پیاده به بارگاه منور رضوی مشرف شدند.

وی افزود: ۱۶۵ ایستگاه اسکان و پذیرایی در استانهای میقات الرضا توسط سازمان اوقاف و امور خیریه، ۳۱۹ ایستگاه صلواتی در جاده های بین راهی و ۵۱۲ ایستگاه نیز در داخل مشهد با تمام توان از زائران استقبال و پذیرایی کرده و آنها را اسکان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: همچنین  ۳۲ نوع خدمت توسط مردم داوطلب و مشتاق که بالغ بر ۱۰ هزار نفر بودند از واکس زدن کفش زائرین یا ماساژ زائرین پیاده تا خدمات سلامت و پذیرایی و اسکان و حمل و نقل و خیاطی و آشپزی و آرایشگری و پاکبانی به زائران ارائه شد.

حسینی گفت:تمامی سالن های ورزشی دستگاههای اجرایی و اداره کل ورزش و جوانان مشهد نیز برای اسکان زائرین پیاده اختصاص یافت. همچنین برای شرایط اضطراری تعداد ۹ سالن امداد و نجات شهرداری و یک سالن متعلق به سپاه هم آماده و تجهیز شده بود تا در شرایط اضطراری و بحرانی بتوانند خدمات مورد نیاز را به زائرین عزیز ارائه کنند. 

وی بیان کرد: به منظور ارائه خدمات پزشکی، ۶۷ بیمارستان برای خدمات دهی به زائرین تجهیز و آماده سازی شده بود و پایگاههای خدمات بهداشتی و امدادی نیز به زائران خدمت رسانی کردند.
سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در بخش انتقال زائران نیز ۵ هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران در نظر گرفته شده بود و راه آهن و فرودگاه نیز به زائران خدمت رسانی کردند.

کد خبر 4455607

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی زائران حضرت امام رضا ع سید جواد حسینی اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی بوشهر مشهد شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج شیراز شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم

سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه که در اثر بارندگی‌ها از صبح روز گذشته به طور کامل آب‌گیری شده بودT تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، بارندگی‌ها در شهرستان زیرکوه از صبح روز گذشته آغاز شد و در ساعات پایانی روز شدت گرفت.

به دنبال بررسی و ارزیابی منطقه، پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه با ۱۳ نجاتگر به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

همچنین روستای نوده که در پایین‌دست سد ۱۲ امام زیرکوه واقع شده است، به دلیل احتمال تخریب و جاری شدن آب پشت سد در روستا، به دستور فرماندار و با کمک امدادگران هلال‌احمر به صورت شبانه تخلیه شد.

ساعاتی قبل دیواره‌های سد ۱۲ امام شکست و به همین منظور دستور تخلیه فوری اهالی روستای بمرود با ۲۵۰ خانوار صادر شد.

امدادگران هلال‌احمر شهرستان زیرکوه هم‌اکنون در حال انتقال ساکنان روستای بمرود و اسکان اضطراری آنها به مدارس و مساجد سطح شهرستان هستند.

همچنین اقلام گرمایشی و اسکان شامل پتو و چادر از هلال احمر شهرستان قاین جهت اسکان اضطراری سیل‌زدگان به شهرستان زیرکوه ارسال شده است.

به گزارش ایمنا، سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه ۱۵ کیلومتر با روستای بمرود فاصله دارد.

امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ابتدای درخواست کمک از این جمعیت در مناطق سیل‌زده حاضر و مشخول به امدادرسانی هستند.

کد خبر 747721

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی