Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@22:04:11 GMT

قطع شبکه سوئیفت برخی بانکها از فردا

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۷۵۵۶

ساعت 24- برخی بانکها با ارسال نامه‌ای به شعب خود، از قطع دسترسی به شبکه سوئیفت از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۱ آبان ماه خبر داده و خواستار در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای این موضوع شده‌اند.

برخی بانکها با ارسال نامه‌ای به شعب خود، از قطع دسترسی به شبکه سوئیفت از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۱ آبانماه خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه‌نگاری‌های صورت گرفته به ادارات و امور شعب یکی از بانکهای دولتی آمده است:

ادارات و امور شعب

موضوع: غیرفعال شدن سوئیفت بانک...

با احترام پیرو دستورالعمل شماره ۴۴۲۸۹ مورخ ۱۳۹۷/۰۸۱۵ طبق اعلامیه سازمان سوئیفت از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰۱۸/۱۱/۱۲ (میلادی) مصادف با ۱۳۹۷/۰۸/۲۱(شمسی) سامانه سوئیفت بانک ... ایران از دسترس خارج می گردد.

لذا ضروری است تمام واحدهای ارزی اعم از ادارات و شعب تا زمان فوق الذکر نسبت به دریافت و ارسال پیام‌های خود و تکمیل روند پردازش آنها از طریق سامانه سوئیفت اقدام نمایند.

همچنین واحدها موظف به تهیه و نگهداری سوابق و آمار مورد نیاز خود می‌باشند.

نظارت مسئولان ذیربط بر اجرای دقیق و سریع دستورالعمل مورد انتظار می باشد

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سوئیفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند

قانونگذاران دموکرات آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور اعلام کردند شواهد نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی با ممانعت از ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه، قوانین ایالات متحده را نقض کرده است.

 به گزارش ایسنا، ۸۶ عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور اعلام کردند مانع‌تراشی‌های رژیم صهیونیستی در ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تضمین‌هایی که این رژیم برای تبعیت از قانون حمایت خارجی آمریکا داده را نقض می‌کند.

بر اساس این قانون، دریافت‌کنندگان حمایت‌های تسلیحاتی آمریکا باید از حقوق بشردوستانه بین‌المللی تبعیت کرده و اجازه دهند کمک‌های بشردوستانه بدون هیچ مشکلی به مقصد موردنظر تحویل داده شود.

قانونگذاران آمریکایی در نامه خود تصریح کردند کابینه رژیم صهیونیستی در برابر درخواست‌های متعدد واشنگتن برای باز کردن گذرگاه‌های مرزی زمینی و دریایی با هدف ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه مقاومت کرده است.

این اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در این نامه به گزارش‌هایی استناد کردند که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی نمی‌گذارد حمایت‌ها به میزانی به غزه ارسال شود که از قحطی جلوگیری شود.

در این نامه آمده است: ما از دولت آمریکا انتظار داریم تبعیت اسرائیل از قوانین موجود را تضمین کرده و برای پیشگیری از بحران انسانی مضاعف در غزه گام‌هایی ملموس بردارد.

بایدن از آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا خواسته تا روز چهارشنبه به کنگره این کشور گزارش دهد که آیا تضمین‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر رعایت قوانین بین‌المللی در استفاده از تسلیحات آمریکایی معتبر هستند یا نه.

در ماه میلادی گذشته دست‌کم چهار نهاد وزارت خارجه به بلینکن هشدار دادند که بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، رژیم صهیونیستی به تعهدات خود در این زمینه پایبند نبوده است.

قانونگذاران آمریکایی در این نامه با اشاره به ممانعت عامدانه از تحویل کمک‌های بشردوستانه به ساکنان غزه، نسبت به شیوه‌های جنگی رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی شدید کردند.

آنها از بایدن خواستند نتانیاهو را توجیه کند که تا وقتی کمک‌های بشردوستانه آن‌طور که باید به مردم غزه تحویل داده نشوند، ممکن است رژیم صهیونیستی دیگر صلاحیت دریافت کمک‌های تسلیحاتی آمریکا را نداشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛ سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!