Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@13:22:49 GMT

آغاز توزيع سومين سبد حمايت غذايي از امروز

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۷۶۴۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی حسن نوری مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي خراسان شمالي گفت: افراد زير پوشش نهادهاي حمايتي مي توانند با در دست داشتن کارت خود ، بدون پرداخت هيچ گونه کارمزدي از فروشگاه هاي داراي مجوز توزيع، کالاهاي مورد نياز خود را خريداري کنند.

فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی تعاون سبد کالا نوری مستضعفان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در این استان خبر داد.

مهدی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آنجا که نوغانداری بیشتر به‌عنوان یک شغل خانگی محسوب می‌شود، در سال‌های گذشته، تعدادی از تلمبارها با تسهیلات ارائه‌شده به‌روزرسانی شدند.

وی اظهار کرد: تا قبل از سال ۱۳۹۷ نیز ۳۳۰ تلمبار به مساحت ۱۳ هزار و ۸۶۰ مترمربع در استان بهسازی شدند که اعتبار هزینه‌شده برای آن‌ها ۳۵ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال بوده است.

وی بیان کرد: خراسان شمالی رتبه اول در کیفیت تولید و رتبه سوم از لحاظ کمیت در تولید پیله ابریشم در کشور را دارد.

وی گفت: یکی از مشکلات اساسی در حوزه نوغانداری، نبود سردخانه برای نگهداری تخم‌های نوغان بود که این زیرساخت ایجاد و امسال بهره‌برداری شد.

شکاری اظهار کرد: این استان در ارتباط با زنجیره نوغانداری با مشکلات دیگری مانند نبود صنایع نخ‌ریسی و ابریشم‌کشی صنعتی مواجه است. این کار اکنون به‌شکل نیمه‌صنعتی و سنتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۸۱۲ نفر از جامعه روستایی این خطه به فعالیت نوغانداری مشغولند، افزود: بیشترین فعالیت حرفه نوغانداری به ترتیب در شهرستان‌های راز جرگلان، مانه و سمقان و بجنورد است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به آغاز توزیع تخم نوغان میان نوغانداران استان، گفت: ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان میان نوغانداران این استان توزیع می‌شود. در سال گذشته ۷۳۳۲ جعبه تخم نوغان میان متقاضیان توزیع شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۰۰ تن پیله ابریشم در این استان تولید شود. میزان پیله ابریشم توزیع‌شده در سال گذشته ۲۸۷ تن بوده است.

شکاری با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی پیله ابریشم مشخص شده است، گفت: یک شرکت برای خرید توافقی محصول تولیدی اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم