Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@14:52:20 GMT

شش بهله پرنده شکاری کمیاب در شرق هرمزگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۷۷۹۸

شش بهله پرنده شکاری کمیاب در شرق هرمزگان کشف شد

به گزارش ایرنا، مجید وفادار یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه این پرندگان در شرایط بسیار نامطلوب نگهداری می شدند که به محض کشف ، اقدامات دامپزشکی جهت بهبود شرایط زیستی آنها آغاز شده است.
وی جریمه شکار و صید هر یک از پرندگان شکاری شاهین در کشور را 600 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این پرونده یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با اشاره به اهمیت وجود پرندگان شکاری همچون شاهین در چرخه اکوسیستم طبیعی، گفت: در این ارتباط اداره کل محیط زیست استان فرهنگ سازی عمومی، آموزش جوامع محلی و مشارکت دوستداران محیط زیست را برای صیانت از پرندگان در حال انقراض به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.
شاهین پرنده شکاری است که 40 تا 52 سانتیمتر طول دارد و در مناطق کوهستانی، جنگلها و صخره ها بسر می برد واز گونه در معرض خطر انقراض است.
شهرستان جاسک 58 هزار و 884 نفر جمعیت دارد که در فاصله 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پرندگان پرنده حفاظت محیط زیست دوستداران محیط زیست محیط زیست منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران سحرابی نیک، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با طراحی و ساخت دستگاهی در زمینه تصفیه آب و هوا رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور در بخش اختراعات را از آن خود کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری