Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، محسنی اژه ای در ادامه نشست خبری امروز خود افزود: کسانی هستند که با جعل عناوین و با این ادعا که با فلان مسئول ارتباط سببی و نسبی دارند از مردم کلاهبرداری و اخاذی می کنند که هم برای خود و هم مردم دردسر ایجاد کرده اند .وی اضافه کرد: به دادسراها و دادگاه ها گفته ام که این موارد را ساده نگیرند چرا که این فقط صرف جعل عنوان نیست و به بی اعتباری و بی اعتمادی دستگاه قضایی منجر می شود و خواسته ام با این افراد با قاطعیت و با سرعت برخورد شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی اژه ای گفت : در این مدت افرادی داشتیم که خود را به نهاد ریاست جمهوری منتسب کرده و به شورای پول و اعتبار نامه زده اند؛ جعل امضای رئیس جمهور مجازات سنگینی دارد.وی افزود: یکی هم خود را به عنوان داماد من جا زده و گفته است اول داماد آقای روحانی بوده و از دختر او جدا شده و سپس داماد رئیس جمهور یکی از کشورهای افریقایی شده و از سال 96 داماد اژه ای است. محسنی اژه ای گفت : به فرض اینکه اصلا داماد من و یا آقای روحانی باشد، مگر صرف انتساب به من می تواند کار خلاف را توجیه کند؟ وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا داماد دارید اظهار داشت: بله من یک داماد دارم که از او سه نوه دارم اما این داماد قبل از سال 96 است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: حکم اعدام دو متهم پرونده مفاسد اقتصادی قطعی شد + فیلم

 

انتهای پیام/

حکایت داماد قلابی + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکایت «ریز پرنده‌هایی» که عمرشان کوتاه بود!

بامداد جمعه بود که خبری در فضای رسانه ای منتشر شد ؛ خبری که البته چندان نتوانست فضای رسانه ای را به خود اختصاص دهد؛ اما بسیاری از رسانه های به خصوص غربی نهایت تلاش خود را کردند تا حداکثر موج سواری را انجام دهند؛ حتی به قیمت دروغ...

خبر این بود که «سه ریزپرنده حوالی ساعت ۴ بامداد در آسمان اصفهان و در اطراف منطقه زردنجان مشاهده شده است. البته به دنبال مشاهده این ریزپرنده‌ها پدافند هوایی عمل کرده و این ریزپرنده‌ها را در آسمان منهدم کرده‌اند و در پایگاه هشتم شکاری اصفهان حادثه‌ای رخ نداده است.»

مسخره بود !!!

امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست، ارشد نظامی آجا در اصفهان درباره این ریز پرنده‌ها گفت: این صدا، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم. 

موضوعی که خبرگزاری CNN  هم در خبری اختصاصی آن را تایید کرد و نوشت: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای که از آمبرا اسپیس به دست آمده آسیبی به پایگاه هوایی‌ که در اصفهان [به ادعای برخی منابع]هدف حمله نظامی اسرائیل قرار گرفته، وارد نشده ست.

اگرچه هیچ کس مسئولیت این حمله را برعهده نگرفت اما انتشار یک توئیت آغاز داستان سرایی‌ها را به دنبال داشت و آن هم این بود: «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در توئیتی یک کلمه ای نوشت: ضعیف.

برخی رسانه‌ها گفته‌اند او نوشته است: مسخره.

«لاپید یائیر» رهبر مخالفان نتانیاهو در واکنش به توئیت وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: تاکنون هیچ وزیری به این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه و جایگاه بین‌المللی آن آسیب وارد نکرده است. بن‌گویر در یک توییت نابخشودنی یک کلمه‌ای موفق شد اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مسخره و شرمنده کند.هرکس به‌جز نتانیاهو نخست‌وزیر ‌بود، امروز صبح او را از کابینه اخراج می‌کرد.

 ریزپرنده، فقط کار نوجوونای خودمون!

روز شنبه وزیر امور خارجه کشورمان  در مصاحبه با شبکه NBC دراسخ به سوال مجری در این باره گفت:« ما داریم بررسی می‌کنیم. این ادعایی که در رسانه‌ها مطرح شده، بر اساس اطلاعاتی که داریم، دقیق نیست. بلکه رژیم اسرائیل به دنبال فضاسازی است. اگر رژیم اسرائیل اقدامی روی کشور من انجام بدهد و برای ما ثابت بشود، پاسخ ما فوری، حداکثری و پشیمان‌کننده خواهد بود. سیستم پدافند ما سیستم هوشمندی است. به محض اینکه هر ۲ یا ۳ ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان ظاهر شدند، مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند. آمادگی نیرو‌های مسلح ما صد درصدی است.چیزی که شب گذشته اتفاق افتاد، هیچ حمله‌ای نبود. پرواز دو یا سه کوادکوپتر بود که در حد اسباب‌بازی است که کودکان ما در ایران از آن استفاده می‌کنند و ارزشی نداشت که کسی بخواهد به ما اطلاع بدهد.»

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت هم در صفحه شخصی خود نوشت: « ریزپرنده، فقط کار نوجوونای خودمون در هیجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ ایران که دیروز در جمع پرشورشون بودم!»

 هادی محمدی کارشناس سیاسی در این باره گفته است: عملیات ریزپرنده در اصفهان آن‌قدر مضحک است که نمی‌تواند در سطح عربده‌های نتانیاهو برای ضربه دوم به ایران قرار داده شود، ولی با توجه به اینکه قبلاً نیز ازسوی عناصر آموزش دیده و وابسته به رژیم صهیونیستی، اقدام مشابه صورت پذیرفته و عوامل آن دستگیر و مجازات شدند، گمانه زنی از این رخداد این است که صهیونیست‌ها و غربی‌ها با تجمیع شبکه و عناصر خود و با هدف اینکه موجب تحریک ایران نشود، عملیات اصفهان را برای «دلخوشی و حفظ آبرو» اجرایی کرده‌اند، ولی این اقدام آنچنان ازسوی فعالان اجتماعی و رسانه‌ای مورد تمسخر قرار گرفته که قبل از هر چیز موجب سرافکندگی عاملان آن می‌شود.

حالا به نظر میرسد عاملان این جنایت بر سر دو راهی بدی مانده‌اند . 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این باره نوشته است: سکوت تقریبا مطلق نتانیاهو نشان‌دهنده دردسر سیاسی و راهبردی است که حمله ایران برایش بجا گذاشت .مردی که حرفه‌اش صحبت از تهدید ایران بود حالا در مورد تهدید واقعی حمله ایران بر اسرائیل ساکت است .

هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قطع خواهیم کرد

و در پایان بد نیست که پایان این گزارش را با چند جمله از مسئولان کشور تمام کنیم ؛ حسین امیر عبداللهیان که گفت:  اگر رژیم اسرائیل ماجراجویی بکند و بخواهد عملیاتی روی ایران انجام بدهد، پاسخ ما متفاوت از قبل خواهد بود. پاسخ قبلی ما حداقلی و محدود بود. ما فقط دو مرکز نظامی و پایگاه نظامی آنها را مورد هدف قرار دادیم: پایگاه هوایی نواتیم و یک پایگاه استخباراتی و تجسسی در بلندی‌های جولان اشغالی. هر دو پایگاه در حمله به سفارت ایران در دمشق نقش داشتند. اگر رژیم اسرائیل اقدام ماجراجویانه‌ای انجام ندهد، ایران اقدام جدیدی روی رژیم نخواهد داشت. اما در صورتی که رژیم اسرائیل قصد ماجراجویی و اقدام علیه منافع ما را داشته باشد، پاسخ بعدی ما فوری و حداکثری خواهد بود.

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح نیز گفت:  جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.اما اگر هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور ، قطع خواهیم کرد چنانچه گوشه ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم.

 فاطمه تورانلو

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • هشدارهای مهم محسنی اژه ای درباره حجاب و عفاف؛ به فراجا کمک کنیم | می‌توانیم خود را کنار بکشیم و بگوییم «کی بود کی بود؛ من نبودم»؟!
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز
  • سه بعلاوه یک، حکایت زندگی پرفراز و نشیب خانواده اهوازی+فیلم
  • حکایت «ریز پرنده‌هایی» که عمرشان کوتاه بود!
  • تشریفات عجیب و غریب عروسی های لاکچری | چشم و هم چشمی جیب زوجهای جوان را خالی می کند