Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوآوی مدتی است به ساخت مچ‌بند روی آورده است. این شرکت پیشرفت زیادی در این زمینه داشته است. هوآوی دارای دو مدل جدید مچ‌بند تناسب اندام است که به بازار می‌آیند.

در آمریکا، شما می‌توانید از Huawei Band 3 Pro یا Huawei Band 3e استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Band 3e به قیمت 30 دلار در بازار به فروش می‌‌رسد. این دستبد سلامت دارای یک بدنه قابل جدا شدن است که شما می‌توانید برای ردیابی حرکت پیشرفته آن را به کفش خود ببندید تا اطلاعات حرکت لحظه‌ای شما را جمع آوری کند. این بیشتر از یک ردیاب تناسب اندام است، بنابراین شما می‌توانید از آن برای پیگیری مراحل و تمرین استفاده کنید و باتری آن حدود 14 روز با استفاده معمولی دوام می‌آورد. توجه داشته باشید که 3e دارای مانیتور ضربان قلب نیست اما از ردیابی خواب پشتیبانی می‌کند.

Huawei Band 3 Pro گزینه بهتری برای خرید است. با 70 دلار، شما می‌توانید یک ردیاب تناسب اندام با پشتیبانی از GPS داخلی، یک مانیتور ضربان قلب با حسگر مبتنی بر IR TruSeen 3.0 پیشرفته هوآوی، ردیابی خواب و ردیابی شنا داشته باشید. صفحه نمایش این مچ‌بند سلامت AMOLED است و دارای صفحه نمایش رنگی 0.95 اینچی برای ناوبری آسان است.

Band 3 Pro برای مقاومت 5 اتمسفر در آب ساخته شده است و می‌تواند تا 12 روز استفاده طبیعی با هر دو ردیاب خواب و نظارت بر ضربان قلب مداوم، فعال باشد. هر دو مچ‌بند با Huawei Health همگام می‌شوند. شما می‌توانید خرید هر دو دستگاه را از امروز شروع کنید. این کار را می‌توانید از سایت‌های Amazon ،B&H یا Newegg انجام دهید. Band 3e با رنگ صورتی یا مشکی و Band 3 Pro با رنگ‌های سیاه، آبی و سفید با بدنه طلایی به بازار می‌آیند.

 

بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم

انتهای پیام/

مچ‌بندهای جدید هوآوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال