Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:47:54 GMT

دنا ۷۹ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۸۵۱۹

به گزارش فارس، پژو پارس امروز در بازار خودرو تهران با کاهش یک و نیم میلیون تومانی به قیمت 69 میلیون تومان و 206 تیپ 5 با کاهش 500 هزار تومانی به قیمت 71 میلیون تومان معامله شد. 

دنا در بازار خودرو بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت 79 میلیون تومان و 206 تیپ 2 با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت 60 میلیون تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قیمت برخی از خودروهای تولید داخلی ۱۳۹۷/۰۸/۲۰

ردیف نوع خودرو قیمت کارخانه (ریال) قیمت بازار (ریال) ۱ پراید ۱۳۱ ۲۲۷.۰۹۰.۰۰۰ ۳۳۸.۰۰۰.۰۰۰ ۲ پراید ۱۱۱ ۲۲۴.۹۲۰.۰۰۰ ۳۷۳.۰۰۰.۰۰۰ ۳ پژو Glx405 ۳۲۹.۴۴۰.۰۰۰ ۵۴۷.۰۰۰.۰۰۰ ۴ پژو SLX405 ۳۵۱.۵۰۰.۰۰۰ ۵۸۵.۰۰۰.۰۰۰ ۵ پژو پارس ۴۰۵.۹۵۰.۰۰۰ ۶۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶ پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۴۱۹.۴۲۰.۰۰۰ ۷۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۷ پژو ۴۰۵ دوگانه ۳۴۷.۴۵۰.۰۰۰ ۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۸ تندر پلاس اتوماتیک ۵۳۹.۲۳۴.۰۰۰ ۱.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹ پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵۴۳.۶۴۰.۰۰۰ ۱.۰۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۰ تیبا ۲۷۵.۷۰۰.۰۰۰ ۳۹۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۱ دنا ۴۶۹.۸۹۰.۰۰۰ ۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۲ H30 کراس ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۸۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳ سمند EF7 ۳۴۳.۸۰۰.۰۰۰ ۵۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۴ هایما S7 ۱.۰۴۳.۱۳۰.۰۰۰ ۲.۰۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۵ سمند LX ۳۳۵.۳۵۰.۰۰۰ ۵۴۸.۰۰۰.۰۰۰ ۱۶ ۲۰۶ وی ۸ ۴۲۷.۶۳۰.۰۰۰ ۷۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۷ دنا پلاس سفید ۵۳۲.۶۸۰.۰۰۰ ۱.۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۸ چانگان ۷۴۹.۵۲۰.۰۰۰ ۱.۲۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹ سراتو با آپشن ۱.۱۳۰.۶۲۰.۰۰۰ ۲.۰۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۰ هایما S5 ۹۸۶.۴۰۰.۰۰۰ ۱.۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۱ ۲۰۶ تیپ ۲ ۳۶۲.۸۶۹.۰۰۰ ۵۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۲ پارس اتومات  ۵۴۸.۲۰۰.۰۰۰ ۸۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۳ پارس دوگانه  ۴۲۲.۴۱۰.۰۰۰ ۷۱۰.۰۰۰.۰۰۰

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • حمله تند دولت به ایران خودرو به خاطر فیلم جنجالی پژو پارس
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو : اشک مردم را درآورده اید
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو: اشک مردم را درآورده اید