Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با پیروزی مقتدرانه مقابل تیم روسیه، قهرمان رقابت های فوتبال ساحلی جام بین قاره ای در امارات شده بود، ساعت 22:50 امشب ( یکشنبه ) به کشورمان بازگشتند.

محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال برای مراسم تجلیل از ساحلی بازان در فرودگاه امام حاضر بود و با اهدای گل با بازیکنان و کادرفنی خوش و بش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم غایب بود.

یک بلندگو از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال در فرودگاه امام خمینی قرار داشت و آهنگ های شاد و ملی پخش می کرد و سبب توجه حاضران در فرودگاه شد.

بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران با شکست مصر فینالیست شدند تیم فوتبال ساحلی ایران از سد روسیه هم گذشت ایران ۴ - روسیه ۲ / در روز نایب قهرمانی پرسپولیس، فوتبال ساحلی قهرمان بین قاره‌ای جهان شد

انتهای پیام/

بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی به ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال جام بین قاره ای اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، جشنواره «قهرمان ایران» که به انتخاب برترین‌ های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ می‌پردازد با استقبال و مشارکت چشم گیر ورزش دوستان همراه بوده است.

به همین دلیل شبکه ورزش سیما که برگزار کننده این جشنواره است با توجه به این استقبال، تصمیم گرفته تا روز اختتامیه این جشنواره که چهارشنبه پنجم اردیبهشت است، مشارکت مردم از طریق درگاه‌های اعلام شده امکان پذیر باشد.

علاقه مندان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳ امکان مشارکت در جشنواره «قهرمان ایران» را تا پنجم اردیبهشت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • حاشیه های پررنگ تر از متن سفر رئیسی به پاکستان؛ از استقبال سرد در فرودگاه تا غیبت آجودان
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان