Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، معاونت بازاریابی و فروش شرکت سایپا امروز بخش‌نامه 19 آبان این شرکت را کان لم یکن اعلام کرد. سایپا در این بخش‌نامه به نمایندگی‌های خود اعلام کرده بود  مشتریانی که ساندرو و تندر 90 ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به جای خودروی ثبت‌نامی خود از شرکت تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 



      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل خودروی مشترک هواوی و چری به تاخیر افتاد

هواوی اعلام کرد کمبود نیمه رسانا و مسائل جابه‌جایی کارخانه که باعث تاخیر در تولید و تحویل سدان لوکسید اس ۷ شده است، از ماه آینده حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های چینی به نقل از ریچارد یو، مدیرعامل و رئیس راهکارهای خودروی هوشمند هواوی گزارش کردند تاخیر در تولید و تحویل سدان لوکسید اس ۷ که محصول مشترک هواوی و چری است، از ماه آینده حل خواهد شد.

رویترز در ژانویه گزارش کرده بود شرکت‌های چری و چانگان اتو که شریک دیگر هواوی است، به هواوی شکایت کرده بودند که مسائل مربوط به واحد رایانشی، باعث تاخیر در تحویل مدل پرچمدار آنها شده است.

سدان لوکسید اس ۷ که نخستین مدل برند خودروی برقی لوکسید چری است، حدود ۲۹ هزار دستگاه سفارش تا ۲۸ نوامبر دریافت کرده است. لوکسید در ژانویه اعلام کرد اگر خریداران نتوانند در مدت مورد وعده، خودروی خود را تحویل بگیرند، ۱۰ هزار یوان به عنوان جبران خسارت دریافت خواهند کرد. قیمت اس ۷، از ۲۴۹ هزار و ۸۰۰ یوان (۳۴ هزار و ۷۱۶ دلار) آغاز می شود.

این برند در نوامبر با تبلیغات زیادی هواوی پیرامون آن، تاسیس شد. مدیرعامل هواوی پیش از این مدعی شده بود اس ۷، مدل اس تسلا را از نظر عملکرد شکست خواهد داد و قیمت کمتری از مدل ۳ تسلا خواهد داشت.

مدیرعامل هواوی در رویداد سالانه EV۱۰۰ اعلام کرد کسب و کار خودرویی این شرکت که سال گذشته میلیاردها یوان ضرردهی داشت، احتمالا از آوریل با فروش قوی مدل‌های میان متوسط و بالای ساخت شرکایش، سودده می شود.

هواوی، واحد خودروی هوشمند خود را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد و قصد دارد به شرکت آلمانی بوش دوران خودروی برقی هوشمند، تبدیل شود و نرم افزار و قطعات برای شرکایش تامین کند. اما این واحد، تنها واحد ضررده در میان ۶ واحد اصلی هواوی بوده و در نیمه اول سال ۲۰۲۳، تنها یک میلیارد یوان درآمد به همراه داشت که در مقایسه با درآمد کلی ۳۱۰.۹ میلیارد یوان این شرکت، ناچیز است.

بر اساس گزارش رویترز، هواوی سال گذشته اعلام کرد این واحد را به یک شرکت مستقل تبدیل می کند که فناوری‌ها و منابع این واحد را دریافت کرده و از شرکایی مانند شرکت خودروسازی چانگان، سرمایه گذاری جذب خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این مدل ساندرو ۸۸۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • یک پرسپولیسی مدیرعامل سایپا شد
  • بخشنامه مقابله با فساد در بستر سامانه مدیریت ریسک فساد ابلاغ شد
  • خمارلو سرپرست مجموعه انقلاب شد/ محمدی به سایپا رفت
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • تمدید معافیت واردات طلا، پلاتین و نقره از پرداخت مالیات
  • قیمت خودروهای سایپا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ خودرو‌های وارداتی گران شدند
  • تحویل خودروی مشترک هواوی و چری به تاخیر افتاد
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲