Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صدر اعظم آلمان در کنفرانس صلح در پاریس روز یکشنبه گفت که یمن {به دلیل تجاوزات ائتلاف سعودی} اکنون با بدترین فاجعه بشری در جهان روبرو است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان به نقل از الجزیره، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان برای شرکت در کنفرانس صلح پاریس و مراسم یکصدمین سالگرد پایان جنگ اول جهانی به فرانسه سفر کرده است درباره جنگ یمن گفت: این کشور اکنون در بدترین نوع فاجعه انسانی در جهان به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسای دولت‌های حدود ۷۰ کشور از جمله آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در این کنفرانس شرکت دارند.

این کنفرانس همزمان با صدومین سالگرد پایان جنگ جهانی اول برگزار شده است و فرانسه به دنبال تبدیل کردن آن به یک کنفرانس صلح سالانه چند جانبه است و قرار است در آن مسائلی نظیر امنیت، تروریسم، آب و هوا و انرژی سبز، حاکمیت جهانی، تهدید‌های سایبری و دیگر مسائل مطرح در قرن ۲۱ مورد بحث و گفتگو قرار بگیرد.

انتهای پیام/م

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آنگلا مرکل یمن ترامپ قدس اشغالی بحران یمن یمن جنگ جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منابع آگاه در دولت فرانسه اعلام کردند که امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه در ماه «می» به آلمان سفر می‌کند و احتمالاً در ماه «ژوئن» نیز دوباره به آلمان سفر خواهد کرد.

رییس‌جمهور فرانسه اواخر اسفند نیز برای دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان راهی برلین شد؛ سفری که ظاهراً با هدف کاهش تنش بین فرانسه و آلمان درباره جنگ اوکراین انجام شد.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخیر تنش بین فرانسه و آلمان درباره کمک نظامی به اوکراین تشدید شده و به عرصه عمومی کشیده شده است.

کد خبر 6090492

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ