Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:03:22 GMT

کیفیت پایین محصولات اپل، صدای کاربران را درآورد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۸۸۸۵

اپل اعلام کرده است با توجه به افزایش شکایات کاربران از نقص فنی موجود در برخی از گوشی‌های آیفون ۱۰ (ایکس) و مک بوک پرو ۱۳ اینچی، آن‌ها را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به آنکه سال گذشته گوشی هوشمند آیفون ۱۰ (ایکس) در جریان مراسم و رویداد رونمایی از محصولات جدید اپل توسط این شرکت آمریکایی معرفی شد، کاربران بسیاری از این گوشی هوشمند استقبال بی نظیری کردند و آمار فروش آن را به میزان قابل توجهی افزایش دادند به گونه ای که هم اکنون خیل عظیمی از کاربران و طرفداران گوشی های آیفون این محصول را خریداری و استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه این محصول از قیمت نسبتا بالایی در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند برخوردار شده است، کاربران نیز توقع بالایی از کیفیت آن دارند. بنابراین به نظر می رسد که با مشکل مواجه شدن این گوشی برایشان سنگین تمام شده و سر و صدای آنها را درآورده است.

حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده که به نقل از رویترز نیز آمده و ذکر شده، نشان می‌دهد که نقص فنی و مشکل موجود در آیفون ۱۰ (ایکس) صدای بسیاری از کاربران آن را درآورده است و موجب شده است که اپل اعلام کند تعمیر رایگان این محصول را برعهده بگیرد و از تمامی صاحبان و دارندگان آیفون ۱۰ (ایکس) و مک بوک پرو ۱۳ اینچی که با مشکل مواجه است، درخواست کند که هرچه سریع‌تر به نمایندگی های رسمی و مجاز اپل در کشورهای خود مراجعه کرده و نقص فنی گوشی خود را برطرف کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران، آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت، با پارت‌نامبر LLA یا ZAA تا ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. درحضور آیفون ۱۴ و ۱۵ و نسخه‌های مختلف، گران‌ترین گوشی فعلی بازار به حساب می‌آید.

آیفون ۱۳ معمولی را کمی بیش از ۴۱ میلیون می‌فروشند و بین گران‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار می‌توانیم از گلکسی S ۲۴ اولتر اسم ببریم.

قیمت گلکسی S ۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت به ۹۵ میلیون تومان می‌رسد و فروشنده‌های موبایل بابت ارزان‌ترین نسخه گلکسی S ۲۴ اولترا که ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره سازی در اختیارتان قرار می‌دهد، بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون در خواست می‌کنند. قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت