Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@15:58:40 GMT

۸ آرایشگاه زنانه در گرمسار پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۸۹۹۱

۸ آرایشگاه زنانه در گرمسار پلمب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فؤادیان شامگاه یکشنبه در نشست فرماندهان ناجای گرمسار، بابیان اینکه هشت آرایشگاه زنانه در این شهرستان به‌حکم دستگاه قضایی پلمب شدند، تأکید کرد: این آرایشگاه‌ها از تبلیغات مجازی غیرمتعارف استفاده کرده بودند.

وی بابیان اینکه پلیس فتا و جرائم سایبری متصدی بررسی پرونده این آرایشگاه‌ها بود، افزود: در طول هفته‌های گذشته تبلیغات غیرقانونی و غیرمجاز در شبکه‌های اجتماعی مورد رصد پلیس فتا قرار گرفت و درنهایت با بررسی بیشتر پرونده این واحدهای صنفی به دستگاه قضا، منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گرمسار، گفت: پس از مسجل شدن وقوع خطا، شناسایی موقعیت دقیق و مالک این واحدهای متخلف توسط ناجا در دستور کار قرار گرفت و امروز این واحدها به‌حکم دادستانی پلمب شدند.

فؤادیان گفت: پلیس با هرگونه هنجارشکنی و قانون گریزی به خصوص در فضای مجازی برخورد قاطع خواهد کرد.

کد خبر 4455664

منبع: مهر

کلیدواژه: آرایشگاه پلیس فتا نیروی انتظامی سمنان اربعین 97 یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین حسینی مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه یاسوج شهادت امام رضا ع شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده تقلب تجهیزات آسانسور به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متصدی واحد صنفی را علاوه بر پرداخت خسارت شاکی، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال معادل ۲ برابر ارزش، محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه تصریح کرد: شهروندان عزیز استان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند. تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آنان برسد.

کد خبر 6100753

دیگر خبرها

  • جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد