Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@11:05:14 GMT

تخلیه 2 ترمینال قطار مسکو پس از تهدید به بمب گذاری

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۹۰۶۴

ساعت 24- دو ترمینال قطار بزرگ مسکو به نام های «کیفسکی» و «بلاروسکی» پس از تهدید تلفنی افراد ناشناس مبنی بر بمب گذاری در آن تخلیه شدند.

رسانه های روسی ازجمله خبرگزاری اینترفاکس و بخش اخبار آنلاین سایت اینترنتی روزنامه کامسامولسکایا پراودا با اعلام این خبر افزودند: پلیس به همراه سگ های ویژه این ترمینال ها را مورد بازرسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترفاکس در گزارش خود خاطرنشان کرد: در پی این تهدید تلفنی و به منظور بازرسی و کنترل کامل، حدود هزار نفر از ساختمان ترمینال راه آهن کییفسکی تخلیه شدند.

ترمینال قطار کیفسکی در مرکز مسکو و در فاصله چند کیلومتری اماکن مهم پایتخت روسیه ازجمله ساختمان وزارت خارجه قرار گرفته است.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تهدید بمب گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غزه گفتگو و رایزنی کرد.

دو طرف در این تماس تلفنی آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد گفتگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 6099731 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • فرودگاه شهید بهشتی سالانه ظرفیت پذیرش ۲ میلیون مسافر را دارد
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم