Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@15:05:37 GMT

سیتیزن‌ها برنده دربی منچستر

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۹۲۹۶

از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دربی شهر منچستر میان تیم‌های منچستر سیتی و منچستر یونایتد در ورزشگاه اتحاد از ساعت ۲۰ به وقت ایران آغاز شد و این شاگردان گواردیولا بودند که موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسند.

داوید سیلوا در دقیقه ۱۲ اولین گل بازی را به ثمر رساند و در نیمه دوم سرخیو آگوئرو بود که با شوتی دیدنی گل دوم آبی‌های شهر منچستر را وارد دروازه دخه‌آ در دقیقه ۴۸ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با حضور لوکاکو در میدان این بازیکن سیه چرده موفق شد یک پنالتی به سود منچستر یونایتد بگیرد تا مارسیال پشت این ضربه قرار بگیرد و در دقیقه ۵۸ دروازه ادرسون را باز کرد. 

در ادامه گوندوغان برای سیتیزن‌ها جایگزین آگوئرو شد و این بازیکن آلمانی موفق شد در دقیقه ۸۶ تیر خلاص را بر پیکره تیم آقای خاص وارد کند تا در نهایت سیتیزن‌ها پیروز این جدال حساس شوند و با ۳۲ امتیاز به صدرنشینی خود در جزیره تداوم بخشند. منچستر یونایتد در امتیاز ۲۰ و رده هشتم باقی ماند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد ایران بازی ایران بازی رقابت لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم

تیم‌های فوتبال چلسی و اورتون در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر جزیره انگلیس به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پر گل چلسی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و اورتون شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی پر گل چلسی به پایان رسید.

کول پالمر با درخشش عالی خود موفق شد در دقایق ۱۳، ۱۸ و ۲۹ گل به‌ثمر برساند، همچنین در نیمه دوم و پس از گل نیکولاس جکسون در دقیقه ۴۴ موفق شد گل چهارم خود و پنجم تیم‌ش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

آلفی گیلکریست تعویض طلایی تیم چلسی در دقیقه ۸۸ موفق شد در دقیقه ۹۰ گلزنی کند تا چلسی با نتیجه شش بر صفر، سه امتیاز خانگی این دیدار را از آن خود کند.

خلاصه بازی چلسی و اورتون کد خبر 744985

دیگر خبرها

  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • عکس باورنکردنی از اسکوربرد دربی کوچک تهران
  • سپاهان برنده دربی اصفهان
  • شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • وضعیت منچستر یونایتد زیر نظر اریک تن هاخ! (فان) / فیلم