Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،قرارداد همکاری به منظور مشارکت و حضور ۴۰ شرکت توانمند تخصصی ایرانی در زمینه‌های مختلف ساختمانی در بزرگترین شهرک تخصصی عمان به نام «سندان» امروز (یکشنبه) بیستم آبان ماه 1397 با حضور حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، شرکت‌های ایرانی و شرکت سندان عمان و با حضور جمعی از فعالان تجاری و مدعوین عالیرتبه عمانی به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شهرک در حومه شهر مسقط پایتخت عمان قرار دارد و به عنوان بزرگترین شهرک مصالح ساختمانی عمان در اوایل سال ۲۰۱۹ افتتاح خواهد شد.

حضور شرکت‌های تخصصی ساختمانی ایرانی فرصت خوبی برای فروش و ترویج و تبلیغ مصالح ساختمانی ایرانی در عمان و کشورهای همجوار عمان به خصوص بازار یمن و آفریقا خواهد بود.قرار است یکی از بزرگترین خیابان‌های اصلی این شهرک نیز به نام خیابان ایران، نامگذاری شود.

نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در این خصوص در گفت‌وگویی با تلویزیون رسمی عمان در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: با توجه به سطح روابط خوب بین جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان و وجود اشتراکات فراوان و همچنین قرابت‌های فرهنگی، نزدیکی و همجواری و حسن روابط دو کشور و همچنین افزایش روزافزون سطح روابط اقتصادی و تجاری در دو سال اخیر، این فرصت را به عنوان فرصتی بسیار خوب برای حضور و مشارکت شرکت‌های ایرانی در زمینه مصالح ساختمانی جهت ورود به بازار عمان می‌دانیم.وی چشم انداز گسترش روابط تجاری بین دو کشور را نیز مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

171 / 156 عمان جمهوری اسلامی ایران اقتصاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عمان جمهوری اسلامی ایران اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896077

دیگر خبرها

  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد