Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیره روزی های آنری در موناکو ادامه دارد.

طرفداری- در چارچوب مسابقات لیگ 1 فرانسه، تیم های پاری سن ژرمن و موناکو به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

20 آبان 1397 ( 12 نوامبر 2018)

لیگ 1 فرانسه فصل 2018/19

گلزنان و دقایق: ادینسون کاوانی (4،11،53)، نیمار (63)

شرح بازی

بازی آغاز می شود. پاری سن ژرمن در همین ابتدای کار در دقیقه 4 توسط کاوانی به گل می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 10 موقعیتی خوب نصیب فالکائو در محوطه جریمه پاری سن ژرمن می شود که مهاجم باتجربه توپ را از دست می دهد. کاوانی در دقیقه 11 گل دوم پاری سن ژرمن را به ثمر می رساند. در دقیقه 16 موقعیت خوب دیگری نصیب فالکائو می شود که باز هم وی توپ را از دست می دهد. در دقیقه 27 ام بولا موقعیتی خوب را برای موناکو از دست می دهد. در دقیقه 30 پاس نیمار به ام باپه می رسد که ضربه وی را دروازه بان موناکو دفع می کند. در دقیقه 41 شوت محکم دیابی را دروازه بان موناکو به خوبی دفع می کند. در اوقات تلف شده نیمه اول دراکسلر گلی به ثمر می رساند که VAR آن را مردود اعلام می کند.

نیمه دوم آغاز می شود. دو تیم بدون تغییر وارد زمین می شوند. ام بولا در دقیقه 48 مصدوم شده و از زمین بازی خارج می شود. کاوانی هت تریک خود را در دقیقه 53 تکمیل می کند.  در دقیقه 59 موقعیتی خوب نصیب انکوندو می شود که وی توپ را به راحتی از دست می دهد. در دقیقه 63 نیمار از روی نقطه پنالتی گل چهارم تیمش را می زند. در دقیقه 77 ام باپه گلزنی می کند ولی VAR آن را مردود اعلام می کند. روی پاس دی ماریا، کاوانی در دقیقه 18 صاحب توپ می شود ولی نمی تواند از موقعیت استفاده کند.

برای مشاهده آمار دقیق مسابقه به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه نمایید.

شرح گل ها

موناکو 0-1 پاری سن ژرمن | کاوانی (4): مدافعان موناکو دفعی ناقص دارند و توپ به نیمار می رسد. وی پاسی عرضی در دهانه دروازه به کاوانی می دهد که وی گلزنی می کند. حتی بررسی VAR نیز این گل را سالم اعلام کرد.

موناکو 0-2 پاری سن ژرمن | کاوانی (11): پاس در عمق نیمار به ام باپه می رسد وی با دروازه بان موناکو تک به تک شده و پاسی به کاوانی می دهد و وی دروازه خالی را با یک ضربه آرام به گل تبدیل می کند. این گل نیز مشکوک به آفساید بود که VAR آن را صحیح اعلام کرد.

موناکو 0-3 پاری سن ژرمن | کاوانی (53): روی پاس عرضی ام باپه، کاوانی در دهانه دروازه گل سوم پاری سن ژرمن را به ثمر می رساند.

موناکو 0-4 پاری سن ژرمن | نیمار (63): نیمار به آسانی در خلاف جهت دروازه بان گل چهارم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر می رساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم