Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@15:41:21 GMT

سهم اندک زنان در اجرای کنسرت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۹۶۷۶

به گزارش پارس نیوز، 

نکته جالب درباره این کنسرت‌ها این است که هنوز خبری از افزایش قیمت بلیت‌ها نیست و واکنش‌ها به تئاترهای لاکچری روی موسیقی هم تأثیر گذاشته است. مدیران برنامه و خوانندگان با توجه به وضعیت اقتصادی موجود اقدام به تثبیت قیمت بلیت‌ها کرده‌اند.

**سهم اندک زنان

در موسیقی پاپ به‌جز اجرای جمعه گذشته کنسرت گروه «دلیار» در فرهنگسرای نیاوران که ویژه بانوان بود تنها یک اجرای دیگر سهم زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنسرت سیمین غانم قرار است روزهای اول، دوم و هشتم آذر در تالار وحدت برگزار شود. نکته عجیب در مورد این کنسرت‌ها زمان برگزاری آن است. زنان برای دیدن این کنسرت باید ساعت دو بعد از ظهر به تالار وحدت بروند!

**پرکارترین‌ها

محسن ابراهیم‌زاده که شانس برگزاری کنسرت هشتادهزار نفری در استادیوم آزادی را پیدا کرد، پرکارترین خواننده در اجرای کنسرت‌هاست. دوازده اجرا از این خواننده جوان را تا انتهای آذر شاهد هستیم. تنوع محل برگزاری این کنسرت‌ها هم حکایتی است. به‌جز تهران، ابراهیم‌زاده در شهرهایی مانند یزد، کرمان، خمین، بهشهر، سوادکوه و... نیز اجرا دارد. بعد از ابراهیم‌زاده، بهنام بانی در رتبه دوم قرار دارد. مراغه، مرند و کرمان در کنار تهران، شهرهایی هستند که بانی در آنها کنسرت می‌دهد. بعد از بانی، «هوروش بند» ، مهدی یراحی و امید حاجیلی با دو اجرا قرار دارند. یراحی در بندرعباس اجرا می‌کند و حاجیلی هم به‌جز تهران، به بندرعباس می‌رود. هوروش بند هم به قزوین و سمنان می‌روند.

**تک کنسرتی‌ها

در این فهرست خوانندگان مشهوری به چشم می‌خورند که شاید عجیب‌ترین نام متعلق به حمید هیراد است. پس از حاشیه‌های کنسرت شیراز و تأیید خبر محکومیتش حالا هیراد ظاهراً با احتیاط بیشتری در حوزه کنسرت عمل می‌کند. هیراد تنها روز 11 آذر و در دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا می‌کند. رضا صادقی، کاوه یغمایی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده و رضا یزدانی نیز یک نوبت کنسرت می‌دهند.

نبود خوانندگانی مانند حامد همایون، محمد اصفهانی، احسان خواجه امیری و محسن یگانه در میان کسانی که کنسرت برگزار می‌کنند در نوع خود عجیب است. باید به انتظار زمستان بنشینیم و کنسرت‌های تازه‌ای که برگزار خواهند شد.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: افزایش قیمت موسیقی موسیقی پاپ زنان زمستان افزایش قیمت زنان موسیقی موسیقی پاپ یزد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: روند رو به رشد جمعیت و افزایش تعداد خودروها، موجب بروز معضلات متعددی برای کلانشهرها می شود و بروز ترافیک های طولانی و طاقت فرسا یکی از نمودهای عینی معضلات این کلانشهرها است که علاوه بر آثار مخرب بر سلامت روانی شهروندان موجب افزایش خشونت، آلودگی و مصرف سوخت در آن ها می شود و بر این اساس شهرداری تبریز در مدیریت جدید خود با عزمی جدی طرح های مسیرگشایی معابر را برای روان سازی ترافیک شهری در مناطق دهگانه اجرا می کند.

 

اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی به طول ۲۰ کیلومتر در تبریز

شهردار تبریز، با اشاره به طراحی و اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی جدید به طول بیش از ۲۰ کیلومتر در این شهر، گفت: این طرح ها در ۲ سال گذشته در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کم‌برخوردار طراحی و برخی از آن ها اجرا شده است و بقیه نیز طبق زمانبندی اجرا می شود.

«یعقوب هوشیار»، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد پروژه مسیرگشایی، ۱۳ پروژه در نقاط مختلف شهر تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و ۱۸ پروژه مسیرگشایی نیز در دست اجرا است.

وی با اشاره به اجرای فاز اول بزرگترین مسیرگشایی شهر تحت عنوان «نجات تبریز» اظهار کرد: اولویت شهرداری تبریز اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر است.

شهردار تبریز تسهیل تردد شهروندان و ایجاد مسیر دسترسی برای نیروهای امدادی مانند اورژانس و آتش‌نشانی در بافت فرسوده را از اهداف اجرای پروژه‌های مسیرگشایی اعلام کرد و گفت: اجرای پروژه‌های مسیرگشایی ارزش‌افزوده مناطق کم‌برخوردار شهر را افزایش می دهد.

هوشیار، ادامه داد: فرایند تملک املاک واقع در مسیر، روند اجرای پروژه‌های مسیرگشایی را طولانی کرده است و همکاری شهروندان می‌تواند به تسریع در اجرای این پروژه‌ها منجر شود.

 

اختصاص ۸۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مسیرگشایی و توسعه حمل و نقل ریلی تبریز

شهردار تبریز، توسعه متوازن شهری، ساماندهی حاشیه نشینی، تسهیل تردد در معابر و خیابان ها و خدمت رسانی به موقع در مواقع بحرانی به شهروندان را از اهداف اجرای طرح های مسیرگشایی‌ در این کلانشهر اعلام کرد و گفت: بر همین اساس شورای اسلامی این شهر و تمامی مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری با اقدامی جهادی در طرح های مسیرگشایی‌ مشارکت دارند.

هوشیار، افزود: با توجه به وجود معابر تنگ و باریک در مناطق دهگانه این کلانشهر، اجرای طرح های مسیرگشایی در اولویت شهرداری های مناطق قرار گرفته است و بر همین اساس مناطق دهگانه شهرداری مکلف به اجرا و اتمام حداقل یک پروژه مسیرگشایی در سال هستند.

وی با بیان اینکه کاهش بارترافیکی و بهبود شاخص های کیفی در زیرساخت های ترافیکی از مطالبات مهم شهروندان تبریز است، اظهار کرد: در این راستا در سال جدید بیش از ۸۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مسیرگشایی و توسعه حمل و نقل ریلی پیش بینی شده است.

شهردار تبریز گفت: از این میزان اعتبار ۳۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های مسیرگشایی و ۵۶ هزار میلیارد ریال برای توسعه حمل و نقل ریلی این شهر اختصاص یافته است.

هوشیار، با تاکید بر اینکه اجرای طرح های مسیرگشایی چهره شهر را متحول و بسترهای سرمایه گذاری را فراهم می کند، ادامه داد: هم اکنون ۲ طرح مسیرگشایی در این کلانشهر در دست طراحی است.

وی یادآور شد: پنج طرح نیز در دست تملک اراضی برای آغاز عملیات مسیرگشایی است و اجرای این طرح ها نقش بسزایی در توسعه متوازن این شهر و محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار ایفا خواهد کرد.

 

خیابان ۴۵ متری انقلاب بزرگترین طرح مسیرگشایی تبریز است

شهردار تبریز بزرگترین طرح مسیرگشایی در دست اجرای این شهر تبریز از نظر حجم ریالی و میزان تملک املاک را خیابان ۴۵ متری انقلاب اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج هزار میلیارد ریال برای آزادسازی و تملک اراضی هزینه می شود.

هوشیار، افزود: فاز اول این طرح به طول ۸۰۰ متر از مسیر باقرالعلوم تا مسجد امام حسن مجتبی (ع) پیشرفت ۶۰ درصدی دارد و فاز دوم آن نیز از فلکه جاوید تا ثقه الاسلام به طول ۲۵۰ متر شروع شده و در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: تملک و مسیرگشایی خیابان ابرار از دیگر طرح های در حال اجرا است که با اجرای این طرح به طول ۱۳۰ متر، عبور و مرور شهروندان و اهالی محل از مسیر شهرک یاغچیان به کوی باغچه بان و سایر مسیرهای محدوده ائل گلی تسهیل می شود.

شهردار تبریز، مسیرگشایی و تعریض خیابان شهید منتظری (آزادی تا حافظ) به طول ۶۲۰ متر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، مسیرگشایی مسیر فرودگاه یادگار امام (خیابان جوان) به طول ۸۵۰ متر با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، خط جنوبی جاده تهران به طول یک کیلومتر و عرض ۱۲ متر و فاز اول مسیر دسترسی ربع رشیدی به تفرجگاه عون بن علی را از طرح های در دست اجرا در این کلانشهر اعلام کرد.

هوشیار، ادامه داد: مسیر دسترسی رشدیه به عون بن علی ، ۲۴ متری استانداری به بارنج، خیابان قوملار کرکج به طول ۷.۵ متر و عرض ۲۴ متر، خیابان دوکمال و خیابان فیض اله زاده (کرکج) و اتصال به سه راهی اهر از دیگر طرح های مسیرگشایی در دست اجرا در این کلانشهر است.

وی خیابان گوروانچی را از دیگر طرح های مسیرگشایی این کلانشهر اعلام کرد و یادآور شد: این طرح خیابان های شهید علیپور، قره باغی ها و امام خمینی را به هم متصل می کند و پس از سال ها شهروندان ساکن در این مسیر می توانند از این طریق به آسانی تردد کرده و خود را به یکی از خیابان های اصلی تبریز برسانند.

 

۱۳ طرح مسیرگشایی در تبریز به بهره برداری رسیده است

شهردار تبریز گفت: تاکنون ۱۳ طرح مسیرگشایی از جمله شهید مناف زاده به عنوان یکی از راه های شریانی اتصال چایکنار به خیابان عباسی و صدرالشعرا، مسیر ضلع شمالی خیابان عرفان در شهرک تجلایی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و احداث خیابان دسترسی ترمینال تبریز به طول ۵۰۰ متر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

هوشیار، افزود: طرح های مسیرگشایی و احداث خیابان ۱۸ متری شهید والایی فر ، مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری فلسطین جنوبی به منظور اتصال والمان به اهراب ، اتصال ولیعصر به پل ولایت و ۱۸ متری حمید مرزداران نیز بهره برداری شده است.

وی اظهار کرد: خیابان شهید علیپور با اعتبار بیش از ۷۸۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده است و خیابان های امام خمینی را به خیابان های شهید رضانژاد و قره باغی ها متصل می کند.

شهردار تبریز با بیان اینکه مسیر پیاده راه آرامیان (آبیاری) از مهمترین پروژه های اجرا شده در این شهر است، گفت: این مسیر بعد از تملک و مسیرگشایی به صورت سنگ فرش و کف سازی اجرا شده و در ۲ قسمت سواره رو و پیاده راهی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

هوشیار، ادامه داد: مسیرگشایی علی بقال اجرا شده و امتداد خیابان عارف و مسیرگشایی ۲۴ متری بعثت فرهنگیان به بلوار دوکمال در دست طراحی است.

 

فاز اول خیابان ۲۴ متری و ۳۵ متری صنعتگران آماده افتتاح است

هوشیار، با اشاره به اینکه فاز اول خیابان ۲۴ متری و ۳۵ متری صنعتگران آماده افتتاح است، اعلام کرد: در زمان کنونی مسیرگشایی خیابان های ۲۴ متری منبع به انقلاب، خیابان حکیمی، شهید بی مثل، شهید سعیدی، ۲۴ متری شهید صمدی به طول یک هزار متر و عرض ۶۵ متر با مساحت کل تملک ۶۵ هزار مترمربع و ۱۰ متری یمن دوزان در دست تملک است.

دیگر خبرها

  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان