Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: نخستین روز از برپایی نمایشگاه کتاب استانی کرمانشاه با فروش ۸۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بن کارت خرید کتاب همراه بود.

حجت الاسلام رحیم جعفری  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه همزمان با نمایشگاه رسانه های دیجیتال، (یکشنبه، 20 آبان) در محل نمایشگاه های دائمی استان کرمانشاه واقع در بوستان شاهد آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به عرضه 20 درصد تخفیف در نمایشگاه، افزود: در راستای حمایت و ترغیب دوستداران کتاب، بن کارت های الکترونیکی خرید کتاب با 20 تا 40 درصد تخفیف به بازدید کنندگان ارائه می شود.

 

جعفری، نمایشگاه کتاب کرمانشاه را یکی از نمایشگاه های پر بازدید و پرفروش در کشور خواند و اظهار کرد: استقبال گسترده مردم و مسئولین از چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه در گام اول تنها در نیمی از روز، با فروش 89 میلیون و 400 هزار تومان بن کارت خرید کتاب همراه بود.

 

وی با اشاره به استقرار بانک شهر در محل برگزاری نمایشگاه، عنوان کرد: بازدیدکنندگان با در دست داشتن کارت ملی و متناسب با مدرک تحصیلی خود می توانند از بن کارت های خرید کتاب   برخوردار شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان و حمایت از کتابفروشان، بن کارت های الکترونیکی خرید کتاب تا دو هفته پس از برگزاری نمایشگاه نیز جهت خرید در کتابفروشی ها معتبر است.

 

گفتنی است، نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از (20 تا 25 آبان) صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 20 مهیای بازدید علاقه مندان است.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا تحریم شیراز بیرجند محمد جواد ظریف دونالد ترامپ شورای شهر کانون های مساجد فروش بن کارت کتاب استقبال مردم نمایشگاه کتاب استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید جهان‌نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 770 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری و از این میزان تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران و فعالیت 103 مرکز خرید در استان، عنوان کرد: سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد به صورت 24 ساعته آماده هستند تا گندم را دریافت کنند.

جهان‌نژادیان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب