Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@21:42:45 GMT

مراکش حواسش به تروریست‌ها هست

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۹۷۸۱

وزارت کشور مغرب با اشاره به اینکه این کشور همچنان در دایره هدف گروه‌های تروریستی قرار دارد، افزود که ادارات امنیتی همچنان به فعالیت خود برای مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهند.

در این گزارش به افزایش خطر بازگشت عناصر تروریستی از مناطق جنگی اشاره شده و آمده است که مسئولان مربوطه موفق شدند چندین طرح تروریستی را ناکام گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه الکترونیکی «رأی‌الیوم»، در گزارش مذکور آمده است که گروه‌های تروریستی از عناصر خود می‌خواهند که پس از ترک مناطق جنگی در سوریه، عراق و لیبی به کشورهای اصلی خود برای اجرای عملیات‌های تروریستی بازگردند.

وزارت کشور مغرب در گزارش خود آورده است که تهدیدات این گروه‌ها کاملا جدی است و دستگاه‌های امنیتی مغرب با هوشیاری کامل به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

بنابر این گزارش، نیروهای امنیتی مغرب تا اکتبر گذشته موفق شدند ۱۰ باند تروریستی را که برای اجرای عملیات‌های تروریستی در مغرب و یا جذب جوانان مغربی برای جنگ در نقاط فعالیت این گروه‌ها آماده می‌شدند، شناسایی و متلاشی کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مبارزه با تروریسم عراق لیبی نیروهای امنیتی جنگ سوریه گروه های تروریستی لیبی مبارزه با تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه

ناتوانی بیش از یکصد گروه شبه نظامی مسلح و مورد حمایت ترکیه در برقراری امنیت در مناطق شمالی حلب و ادلب سبب شده تا علاوه بر موج انفجارها و درگیری های داخلی میان فرماندهان این گروه ها، نارضایتی های مردمی اهالی این مناطق علیه گروه های مزبور قوت بگیرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077212 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه