Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:29:48 GMT

ابلاغ آیین‌نامه جدید نشریات دانشجویی تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۹۷۸۳

ابلاغ آیین‌نامه جدید نشریات دانشجویی تا پایان سال

معاون فرهنگی وزارت علوم از اصلاح آیین نامه نشریات دانشجویی دانشگاه‌ها و ابلاغ آن قبل از پایان سال جاری خبر داد.

دکتر غلامرضا غفاری در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب از بازنگری  آیین نامه نشریات دانشجویی توسط یک تیم مطالعاتی در وزارت علوم خبر داد و افزود: نتایج مطالعات این گروه در شوراهای مختلف وزارتخانه مطرح خواهد شد بطوریکه آیین نامه پیشنهادی به منظور دریافت نظرات و دیدگاه‌ها به دانشگاه‌ها ارسال می شود تا در نهایت مجموع نظرات در تدوین آیین نامه جدید گنجانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش وزارت علوم این است که آیین نامه جدید نشریات دانشجویی با درج دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مختلف دانشگاهیان و مسئولان با کمترین خطا تدوین شود و یقینا آیین نامه بازنگری شده قبل از پایان سال ابلاغ خواهد شد.

معاون فرهنگی وزارت علوم در پایان خاطر نشان کرد: سیاست وزارت علوم این است نگاه بازتری به فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها داشته باشد و در صورتی که فعالیت آنها در چارچوب قانون باشد با هیچ مانعی مواجه نخواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون فرهنگی وزارت علوم وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش ­خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت وزیر صنعت،معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود : برنامه ریزی هایی در موضوع ایمنی خودروها صورت گرفته تا شرایط تست های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودروها صورت می گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: در مورد خودرو‌های فرسوده به ازای هر خودرو وارداتی چهار دستگاه باید اسقاط شود و به ازای هر دستگاه جدید داخلی هم همینطور و کمیسیون اصل نود به ما تکلیف کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • گلایه داروسازان از آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟+فیلم
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنوراه «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • آیین‎نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می شود