Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که در حال حاضر حدود ۴ میلیون کودک فقیر در انگلیس وجود دارند و این رقم همچنان در حال افزایش است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که در حال حاضر حدود ۴ میلیون کودک فقیر در انگلیس وجود دارند و این رقم همچنان در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مؤسسه خیریه انگلیسی به بررسی فقر کودکان در انگلیس پرداخته و می‌نویسد: در حال حاضر ۴ میلیون کودک فقیر در انگلیس وجود دارد. این آمار در واقع بسیار شوک‌برانگیز است که بیش از ۴ میلیون کودک در کشور ما در فقر زندگی می‌کنند و انتظار می‌رود که این آمار افزایش یابد.

 

 

این مؤسسه انگلیسی ضمن بیان این مطلب که کودکان فقیری که در صف‌های غذای مؤسسات خیریه می‌ایستند در حال افزایش است از مقامات انگلیس درخواست کرده تا اقدامات جدی در این زمینه بردارند.

این تحقیق از سوی «مؤسسه اجتماعی متریکز» صورت گرفته و نشان می‌دهد که ۱۴ میلیون نفر در انگلیس در فقر به سر می‌برند که ۴.۵ میلیون نفر از آن‌ها کودک هستند.

 

نتایج تحقیق حاکی از آن است که این فقر به خصوص در خانواده‌هایی وجود دارد که در آن‌ها دست‌کم یک فرد معلول وجود دارد یا خانواده‌هایی با یک سرپرست، خانواده‌های که در آن‌ها کسی کار نمی‌کند و درآمد آن‌ها وابسته به شغل‌های نامنظم است، بیشتر مشهود است.

مؤسسه متریکز می‌گوید یکی از نتایج برجسته این مطالعه این است که اجاره‌بها و هزینه مراقبت از کودکان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هزینه زندگی در انگلیس است و حتی درآمد نسبتا خوب نیز نمی‌تواند تأمین تمامی نیاز‌های اساسی را تضمین کند.

 

 

این تحقیق حاکی از آن است که ۱۲ درصد از مردم انگلیس در فقر «پایدار» به سر می‌برند و این به معنی آن است که این افراد چهار سال اخیر زندگی خود را در فقر و وابسته به مؤسسات خیریه گذرانده‌اند.

ماه اکتبر نیز نشریه ایندیپندنت در گزارشی نوشت که محققان دانشگاه منچستر در پژوهشی جدید دریافتند که افزایش فقر می‌تواند تاثیر نامطلوبی بر رشد کودکان داشته و به نوبه خود منجر به افزایش خطر خودزنی کودکان و جرایم خشونت آمیز در جوانی می‌شود.

 

 

این مطالعه نشان می‌دهد که کودکان خانواده‌های ثروتمندی که در یک پنجم بالای جامعه انگلیس به لحاظ ثروت قرار دارند، در ۱۵ سال اول زندگی خود به میزان بسیار اندکی به خود آسیب می‌رسانند و جرایم خشونت آمیز کمتری را در سنین ۱۵ تا ۳۳ سالگی مرتکب می‌شوند.


به باور محققان، ۱۰ سال ریاضت اقتصادی در انگلیس به احتمال زیاد این مشکلات را "تشدید و تقویت" خواهد کرد؛ در حالی که فقر در حال حاضر از هر چهار کودک بیش از یک کودک را در انگلیس تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

 

یافته‌های این تحقیق حاکی از آن است که ریاضت اقتصادی باعث از بین رفتن بسیاری از جوانان بر اثر قتل در خیابان‌های لندن شده است. بیش از ۳۰ نفر در سنین ۱۶ تا ۲۴ ساله در سال جاری در پایتخت کشته شدند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس فقر در انگلیس کودکان فقیر فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) وضعیت کودکان در نوار غزه را دردناک و غم انگیز توصیف کرد.

«کاترین راسل» مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که مقیاس و سرعت تخریب‌ها در نوار غزه «تکان‌دهنده» است و در نتیجه حمله‌های رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۱۳ هزار کودک فلسطینی شهید شدند.

پایگاه اینترنتی سازمان یونیسف به نقل از مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از هفتم اکتبر، بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک در نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنگ در غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

قریب به ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تلاش برای بیرون کشیدن آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین ۷۳ درصد از شهدا و مجروحان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6081604

دیگر خبرها

  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد
  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • شهادت نزدیک به ۱۴ هزار کودک به دست صهیونیست‌ها
  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • تقلب شرکت حامی اسرائیل در شیر خشک و غذای نوزادان
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی