Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:56:49 GMT

صادرات بیش از ۲ هزار تنی خرمای جهرم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۰۸۷

صادرات بیش از ۲ هزار تنی خرمای جهرم

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا شهابی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: بیش از ۲ هزار تن انواع خرمای شاهانی، کبکاب، مضافتی و قصب به کشور‌های هندوستان، امارات و سومالی از محل گمرک شهرستان صادر شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود این مقدار تا پایان سال به بیش از ۱۰ هزار تن افزایش یابد که شامل ۷۳۱ تن خرمای شاهانی، ۳۶۳ تن خرمای کبکاب، ۷۹ تن خرمای مضافتی و ۱۰ تن خرمای قصب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهابی اظهار داشت: از اوایل شهریور ماه تاکنون واحد قرنطینه حفظ نباتات جهاد کشاورزی جهرم با بازدید از محموله‌های صادراتی و بررسی عاری بودن آن از آفات و بیماری قرنطینه‌ای اقدام به صدور بیش از ۲۵ فقره گواهی قرنطینه کرد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

صادرات محصولات کشاورزی از گمرک جهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • ضوابط تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد