Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: علاقه‌مندان می‌توانند روز پنجشنبه ۲۴ آبان با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی به محل سکونت، به صورت رایگان کارت عضویت یکساله دریافت کنند.
روح الله منوچهری با بیان اینکه استان فارس در حال حاضر ۱۸۸ کتابخانه عمومی نهادی دارد، افزود: براساس طرح عضویت سراسری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علاقه مندان می‌توانند با عضو شدن در یک کتابخانه عمومی از خدمات تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: ثبت نام رایگان در همه کتابخانه‌های عمومی استان فارس با مراجعه حضوری متقاضی به کتابخانه‌های عمومی و ارائه کارت شناسایی انجام می‌شود. در تقویم ملی کشورمان ۲۴ آبان، روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما عضویت رایگان کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد

ایسنا/فارس طبق اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مجموعه جهانی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.

در اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس آمده است: به دلیل بارش‌های اخیر و اهداف حفاظتی، مجموعه تاریخی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳تعطیل خواهد بود.

این تصمیم با هدف حفظ سلامتی و امنیت بازدیدکنندگان و نیز حفاظت از آثار گرانبها و باارزش موجود در این مجموعه اتخاذ شده است.

بنا بر این گزارش، تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»