Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم به کار بستن اصول اقتصاد مقاومتی برای عبور از تحریم ها گفت: عبور از تحریم‌ها با مدیریت جهادی و وحدت مردم امکان‌پذیر است.

«حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد آغاز دور جدید تحریم های آمریکا و چگونگی مقابله با آنها گفت: کاملا روشن و واضح است که تحریم های جدید همانند تحریم های قبلی فقط آثار تبلیغی و روانی را دربردارند که این موضوع باید مدیریت شود و مدیران اجرایی تلاش کنند تا با به کار بستن فرمایشات رهبر انقلاب و اصول اقتصاد مقاومتی مباحث را تبیین و در موضوعات مختلف روشنگری و با مردم در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: در تمامی ادوار تحریم در سال های قبل همیشه پشتوانه اصلی مردم در مواجهه با تحریم ها وحدت و همدلی ملت ایران بوده است که باید تقویت شود. این وحدت باید در میان مسئولان، دستگاه های مختلف و همچنین رسانه های فرهنگ ساز که نقش موثری در این زمینه دارند مورد توجه قرار گیرد.

 

عضو حزب جمهوری اسلامی با بیان اینکه مسایل و مشکلات قابل عبور هستند، گفت: به واسطه تحریم های آمریکا شرایطی در کشور پیش آمده در که قطعا به تدریج از میان می رود اما این کاهش تدریجی فشارها باید با تلاش مسئولان و کار جهادی صورت گیرد. مسئولان و مدیران اجرایی با بیان مسایل، تبیین و توجیه مشکلات می توانند در کنار کار جهادی از مشکلات عبور کنند.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم یادآور شد: بارها رهبر انقلاب تاکید کردند که طرح مسایل و مشکلات با مردم می تواند از شدت و وسعت جنگ روانی کاسته و موجب وحدت میان مردم و مسئولان باشد. هر وزیر می تواند مسایل و مشکلات وزارتخانه مربوطه را با زیرمجموعه خود در میان بگذارد تا تاثیر تبعات منفی تحریم کمتر شود و از سوی دیگر با برنامه ریزی مدون و اقدامات جدی و دلسوزانه از این دوره گذار عبور کند.

 

وی تاکید کرد: به نظر می رسد دوران تحریم طولانی نخواهد بود و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند نیز گذرا است به شرطی که همت مسئولان بیشتر از گذشته در عبور از مشکلات به کار بسته شود./

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا تحریم محمد جواد ظریف دونالد ترامپ مناطق زلزله زده مددجویان کمیته امداد خبرگزاری شبستان بیرجند تشییع مدیریت جهادی تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است