Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الله نریمانی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی قرآن، کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم با مسوولیت آموزش و پرورش تشکیل و برنامه‌های مصوب در این کمیسیون به مدارس ابلاغ می‌شود.

وی بر برگزاری ماهانه جلسات و پیگیری نتایج مصوبات تاکید کرد و افزود: باید برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های این کمیسیون از ظرفیت و پتانسیل نهادهایی، چون ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برنامه‌های قابل اجرا در آموزش و پرورش در حوزه قرآن پرداخت و خاطرنشان کرد: حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم یکی از برنامه‌های مهم است که قرار است با هدف نهادینه‌سازی و توسعه و تعمیق آموزش عمومی قرآن و مانوس شدن دانش‌آموزان با قرآن کریم اجرا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه برای اجرای طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن از مکانیسم‌های تشویقی استفاده خواهد شد؛ گفت: همه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

نریمانی آموزش و توانمندسازی معلمین دوره ابتدایی با حضور اساتید قرآنی را یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرروش استان در راستای آموزش عمومی قرآن اعلام کرد و گفت: همه معلمین دوره ابتدایی در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ قرآن کریم میان دانش‌آموزان امری است که همواره مورد توجه بوده و اجرای این طرح‌ها نیز می‌تواند گام ارزشمندی در این راستا باشد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در سال تحصیلی‌جاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور