Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی  دبیر نخستین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» شامگاه یکشنبه در این کارگاه تخصصی با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء توانمندی و مهارت قاریان برجسته قرآن کریم استان و با بهره‌گیری از اساتید حوزه قرآن کریم کشور در سنندج برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگاه آموزشی با شرکت قریب به ۵۰ نفر از علاقمندان به کلام‌الله مجید و قاریان استان و با تدریس بهروز یاریگل از اساتید قرآن کریم کشور تشکیل شد.

گلباغی بیان کرد: نخستین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان و با همکاری موسسه قرآنی یاران شهید نواب صفوی از ۱۹ الی ۲۲ آبان در هفت رشته در سنندج برگزار می‌شود.

وی به رشته‌های این جشنواره قرآنی اشاره و یادآور شد: نخستین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» در رشته‌های حفظ شفاهی و کتبی، قرآئت ترتیل و ابتهال‌خوانی برگزار می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» عنوان کرد: بخش حفظ شفاهی قرآن شامل حفظ (یک جزء، ۱۰ جزء و کل قران کریم) ویژه آقایان، بخش حفظ کتبی شامل سوره مبارکه یاسین و واقعه، و بخش قرائت ترتیل ویژه بانوان و آقایان بالا و زیر ۱۶ سال و بخش ابتهال‌خوانی فردی ویژه آقایان است.

گلباغی اعلام کرد: مسابقه رشته‌های یاد شده همزمان با ۲۱ و ۲۲ آبان در مجتمع فجر سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش جنبی این جشنواره بیان کرد: کارگاه تخصصی صوت و لحن و تجوید، برگزاری هفت محفل انسی با قرآن در هفت شهرستان استان، ویژه برنامه حلول ماه مبارک ربیع با موضوع وحدت و هدایت در اسلام با سخنرانی دکتر عاکفی از قاریان بین‌المللی کشور از جمله برنامه‌های بخش جنبی این جشنواره است.

وی خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با معرفی نفرات برتر با حضور حمید محمدی، دبیر شورای عالی قرآن کشور ۲۲ آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی ـ. هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی صوت، لحن و تجوید قرآن کریم از برنامه‌های جنبی نخستین جشنواره «قرآن محور یه کیه‌تی» به همت دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کردستان با همکاری موسسه قرآنی یاران شهید نواب صفوی در مجتمع فرهمگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/

برگزاری نخستین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» درسنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، ناظر این مسابقات گفت: ۸۵ نفر در این آزمون شرکت کردند.
کرمی افزود: قبول شدگان در این آزمون ۵ درجه اعطا می‌شود.
وی گفت: درجه ۵ به حافظان ده جزء، درجه ۴ به حافظان ۲۰ جزء، درجه ۳ به حافظان ۳۰ جزء، درجه ۲ به ممتازان قرآن و درجه یک به حافظان قرآن که ده سال سابقه تدریس داشته و مفسر هستند تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در یزد
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در خواف
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری