Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- فرماندار چالدران گفت: دولت تدبیر و امید طی سال گذشته و امسال، یکهزار و 710 میلیارد ریال اعتبار در راستای محرومیت زدایی این شهرستان هزینه کرده است.

کریم حسین زاده روز یکشنبه در جلسه شورای اداری چالدران افزود: از این میزان یکهزار و 10 میلیارد ریال در سال گذشته و افزون بر 700 میلیارد ریال طی سال جاری هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این میزان اعتبار قابل مقایسه با اعتبار اختصاص یافته پیش از دولت تدبیر و امید به این شهرستان نیست و حکایت از عزم و تلاش دولتمردان در راستای محرومیت زدایی و آبادانی این منطقه دارد.
وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه بنیاد مسکن، منابع طبیعی، توسعه شهری و شهرداری و همچنین ورزش و جوانان چالدران بیان کرد: مدیران دیگر دستگاه های اجرایی نیز باید با تلاش مضاعف برای جذب و تخصیص اعتبار تلاش کنند و اتمام طرح های عمرانی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
فرماندار چالدران با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای تسریع پیشرفت و افزایش رتبه چالدران در شاخص های توسعه در حال ایجاد است، ادامه داد: باید در حوزه اتمام طرح های گازرسانی، توسعه گردشگری، بهسازی، آسفالت ریزی و روکش راه ها و احداث سد تلاش های بیشتری صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، در این جلسه در راستای زمینه سازی برای استقبال هرچه بهتر از دکتر حسن روحانی و هیات دولت در این شهرستان تبادل نظر شد.
چالدران از جمله شهرستان های محروم آذربایجان غربی بوده که با تلاش دولت تدبیر و امید، روند توسعه آن شتاب گرفته است.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توسعه دولت تدبير و اميد چالدران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار