Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:18:50 GMT

رگبار، آب گرفتی، وزش باد شدید در شش استان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۴۵۹

سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: روز دوشنبه و سه شنبه آب گرفتگی،وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر گیلان خوزستان،لرستان ،مرکزی شاهد هستیم.

به گزارش میزان، بهنام سعیدی اظهار داشت:روز یک شنبه در استان بوشهر ،نیمه جنوبی فارس، غرب هرمزگان، خوزستان، چهارومحال وبختیاری،کهکیلویه و بویراحمد رگبار ،رعدو برق، وزش باد شدیدموقتی،آب گرفتگی معابر داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه روز دوشنبه و سه شنبه نیز شاهد وزش بادشدید، آب گرفتگی معابردر استان های گیلان، شمال خوزستان ،جنوب لرستان و جنوب استان مرکزی شاهد هستیم افزود:هم وطنان عزیز جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم را بیاندیشند و از تردد یا اسکان یا توقف در حاشیه رودخانه ها و بستر رودخانه ها جدا خوددرای کنند.

وی افزود: هم وطنان از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی دراستان هایی که ذکر شده است خودداری کرده واین سفرها را به تعویق بیاندازند و حتما هماهنگی لازم را با دستگاه های امداد رسان داشته باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با هشدار به شهروندان تصریح کرد : شهروندان به هیچ عنوان در مناطقی که مستعد سیل هستند اقانت نکنند و به اطلاعیه‌ها و اخطاریه هایی که از طرف صداوسیما و خبرگزاری ها و دستگاه های مسئول و مسئولان محلی منتشر می شوند توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه جاده ها در هنگام بارندگی لغزنده هستند و رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند ادامه داد :در روزهای دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج است تاکید داریم شناورهای سبک احتیاط لازم را داشته باشند .

منبع: تابناک

کلیدواژه: هواشناسی بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

منطقه اثر این سامانه در سراسر استان به خصوص شهرستان‌های کوهرنگ، شهرکرد، فرخشهر، بروجن، بن سامان، کیار، فارسان اردل، لردگان، خانمیرزا و فلارد می‌باشد.

احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها، لغزندگی سطح جاده ها، صاعقه، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و سبک در اثر وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید در تهران
  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل
  • رگبار و وزش باد شدید در ۴ استان کشور
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • مدارس ۱۱ شهرستان مجازی شد