Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بشاگرد با همکاری ناحیه مقاومت و شبکه بهداشت و درمان، تیم پزشکی طرح شهید رهنمون شامل (پزشک،پرستار،کارشناسان بهداشت عمومی وداروخانه) را به مناطق کم برخوردار (روستای فراهک)اعزام، و با ویزیت رایگان اهالی روستا همراه با دارو  و کنترل فشار و قند خون در روز یکشنبه مورخه بیستم آبان ماه، ارائه خدمت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسدارعلی مندوست مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان، با اشاره به فعالیت این کانون در مناطق کم برخوردار اظهار کرد: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج در ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مشاوره ای تدوین شده، که در روستاهای کمتر برخوردار  انجام می شود. وی، افزود: دراین اعزام، تعدادی از اهالی روستای فراهک توسط دکتر شمس الدینی ویزیت، قندخون و فشارخون آنان کنترل گردید. وی، در پایان افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی عمومی و تخصصی، ویزیت و معاینه عمومی و تخصصی، بهداشت محیط و مشاوره در زمینه تغذیه و روان در مناطق صعب‌العبور و محروم از برنامه‌های آینده کانون جامعه پزشکی بشاگرد است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟