Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - با مصدومیت انصاری، احتمالا محسن ربیع‌خواه به ترکیب اصلی پرسپولیس برخواهد گشت.

به گزارش وبسایت نود، بازی‌های پرفشار لیگ و لیگ قهرمانان آسیا، لیست مصدومان پرسپولیس را طولانی‌تر کرده است. آن‌ها ابتدا حسین ماهینی را تا پایان فصل از دست دادند و حالا، نوبت انصاری رسیده تا مدتی طولانی خانه نشین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبودن ماهینی و انصاری برای مدتی طولانی، حتی در صورت باز بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هم مشکل بزرگی برای برانکو محسوب می‌شد اما در شرایط فعلی، سرمربی پرسپولیس برای انتخاب بازیکن یازدهم تیمش با علامت سوالی بزرگ مواجه است.

در صورتی که برانکو در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد، برای حل مشکل دفاع راست تیم فقط دو گزینه پیش رویش خواهد داشت. پرسپولیس بعد از مصدومیت ماهینی، از شجاع خلیل‌زاده در پست دفاع راست استفاده می‌کرد و انصاری و سیدجلال مدافعان میانی تیم بودند. شایان مصلح هم سمت چپ در ترکیب اصلی قرار داشت. با خارج شدن انصاری از ترکیب، برانکو می‌تواند از محسن ربیع‌خواه تازه برگشته در این پست استفاده کند. ربیع‌خواه لیگ شانزدهم چند بازی مجبور شد در پست مدافع میانی به میدان برود. از جمله شکست 3-1 مقابل الریان و تساوی بدون گل با الهلال، که دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2017 بدست آمد. عملکرد ربیع‌خواه در این پست، چندان قابل دفاع نبود اما تنها گزینه‌ای است که برانکو روی نیمکت در اختیار دارد. با این تغییر خط دفاع پرسپولیس مثل گذشته با شجاع در سمت راست، سیدجلال وسط و مصلح در سمت چپ، به کارش ادامه خواهد داد.

خط دفاع احتمالی پرسپولیس با اضافه شدن ربیع‌خواه

انتخاب دوم برانکو، تکرار روشی است که در بازی رفت نیمه نهایی مقابل السد استفاده کرد. در آن مسابقه هم پرسپولیسی‌ها، انصاری را در اختیار نداشتند. برانکو برای پر کردن جالی خالی او، مجبور شد نعمتی را به سمت راست خط دفاع ببرد. اگر این روش در بازی‌های باقی مانده نیم فصل اول به انتخاب ثابت برانکو تبدیل شود، شجاع به پست مدافع میانی برمی‌گردد. سود این انتخاب، بالا رفتن کیفیت خط دفاع پرسپولیس با بودن زوج سیدجلال و شجاع در قلب دفاع و کیفیت تهاجمی آن با بازی کردن نعمتی در پست مدافع راست است. با این حال، این تصمیم یک خطر بزرگ هم دارد. پرسپولیس در خط هافبک با نوراللهی، کمال، رسن و عالیشاه بازی می‌کند و بدون نعمتی، بخش زیادی از خلاقیت آن‌ها کمتر خواهد شد.

خط دفاع احتمالی پرسپولیس با انتقال نعمتی به پست دفاع راست

با کم شدن یک مهره دیگر از ترکیب کم بازیکن پرسپولیس، برانکو باز هم مجبور به یک انتخاب دشوار است. انتخابی که کمترین آسیب را به پرسپولیس بزند و در هفته‌های باقی مانده، آن‌ها را سلامت به نیم فصل دوم برساند.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه برانکو ایوانکوویچ محمد انصاری محسن ربیع خواه سیامک نعمتی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است