Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@02:07:55 GMT

پایان کار ده‌نمکی در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۵۸۹

پایان کار ده‌نمکی در تلویزیون

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه تلویزیونی «چهل سیزده» امشب با اجرای مسعود ده‌نمکی از تلویزیون پخش می‌شود. علیرضا افشار مهمان آخرین قسمت از این برنامه تلویزیونی است.

علیرضا افشار فارغ التحصیل مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و از دانشجویانی بوده که در روزهای پس از تسخیر سفارت آمریکا در تهران، در لانه جاسوسی حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مسئولیت مدیریت، طبقه‌بندی و انتشار اسناد سفارت را برعهده داشته است. افشار اکنون معاون فرهنگی و امور مجلس ستاد کل نیروهای مسلح است. او در این برنامه درباره چگونگی فتح سفارت توسط دانشجویان، علت عدم انتشار برخی اسناد و سرنوشت دانشجویان پیرو خط امام بعد از پایان اشغال لانه جاسوسی صحبت می‌کند.

«چهل سیزده» ویژه برنامه رسانه ملی در هفته استکبارستیزی است که هرشب از ساعت 22:15 با اجرای مسعود ده‌نمکی روی آنتن شبکه ۴ می‌رود. محمدحسن روزی طلب و مهدی خانعلی‌زاده سردبیران این برنامه تلویزیونی هستند. محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده «چهل سیزده» است.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون جاسوسی فارغ التحصیل معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور از تالاب حوض سلطان و گنبد نمکی قم بازدید می کند

به گزارش خبرنگار مهر، «علی سلاجقه» رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح پنجشنبه در سفر به شهر مقدس قم در قالب دور دوم سفر استانی رئیس جمهور مسائل محیط زیست استان قم را مورد بررسی قرار می‌دهد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به استان قم در جمع مردم شهرستان جعفرآباد حضور خواهد یافت

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با جمعی از محیط بانان استان قم، بازدید از تالاب حوض سلطان و بازدید از گنبد نمکی قم و همچنین افتتاح طرح کهاب استان از دیگر برنامه‌های سلاجقه به قم است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر بازدید از کانون‌های بحرانی گردوغبار، ذخیره سازی و پالایش گاز سراجه و دیدار با فعالان و نخبگان حوزه محیط زیست این استان نیز خواهد داشت.

کد خبر 6101020

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور از تالاب حوض سلطان و گنبد نمکی قم بازدید می کند
  • تدارک شبکه‌های تلویزیونی در دهه کرامت
  • ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود