Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@03:13:14 GMT

تارانتینو را آشغال خطاب نکردم!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۶۴۴

تارانتینو را آشغال خطاب نکردم!

رکنا: انیو موریکونه مصاحبه مجله آلمانی به نقل از وی که در آن به تارانتینو تاخته بود را تکذیب کرد.

در حالی که روز یکشنبه رسانه های متعددی گفتگویی از انیو موریکونه آهنگساز بزرگ سینما Cinema علیه کوئنتین تارانتینو کارگردان مشهور آمریکایی منتشر کرده بودند ولی اکنون منابعی چون ایندی وایر و هالیوود ریپورتر با حذف این مطلب، تکذیبیه موریکونه را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موریکونه طی بیانیه ای که صادر کرده ضمن تمجید از تارانتینو گفته است که از طریق وکیلش اقدام قانونی علیه مجله پلی بوی آلمان انجام خواهد داد.

در متن تکذیبیه موریکونه آمده است: "متوجه شدم که مجله پلی بوی آلمانی مطلبی به نقل از من منتشر کرده که در آن جملات منفی‌ای علیه تارانتینو و فیلم هایش و آکادمی اسکار آمده است.

در اینجا تاکید می کنم که من هیچگونه نظر منفی‌ای درباره آکادمی، کوئنتین و فیلم هایش نداده ام.

من به هیچ وجه فیلم های او را "آشغال" خطاب نکرده ام و به وکیل خود در ایتالیا گفته ام که این موضوع را به طور قانونی پیگیری کند.

من تارانتینو را به عنوان یک کارگردان بزرگ قبول دارم و خیلی به رابطه‌ و همکاری‌ام با او که در طول سالیان شکل گرفته است، می بالم. او فرد شجاعی است و شخصیت بزرگی دارد.

اسکاری که من کسب کرده ام که یکی از افتخارات بزرگ کاری من است، نتیجه همکاری با اوست و من تا همیشه از اینکه فرصت ساخت موسیقی برای فیلم او را یافته ام، به خود می بالم.

من یک بار در لندن در یک کنفرانس مطبوعاتی به طور شفاف در مقابل تارانتینو تاکید کردم که کوئنتین را به عنوان یکی از بزرگترین کارگردانان همه دوران می شناسم. من هیچ گاه درباره این چهره بزرگ اسکاری و کسی که به من ۲ بار مهم‌ترین موقعیت های شغلی ام را داده است، اینگونه غیرمنصفانه صحبت نمی کنم."

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم سرنوشت پرونده‌های جنجالی حمله به 5 پلیس راهنمایی و رانندگی ایران + فیلم و عکس آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا راز زن‌ستیزی تتلو ! لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات زنان معروف قاجار را ببینید+ تصاویر چهارمین سردمخانه سیاه در بیرجند پلمب شد + عکس یک زن توت فرنگی‌های حاوی سوزن می فروخت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه سینما Cinema فیلم مصاحبه مشهور اسکار آلمانی تکذیب عکس ایران فیلم زن سرقت تهران بازی افزایش مرد مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه نویی در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال گفت: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمیدارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم