Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@04:32:32 GMT

هزینه تولید هر کیلو پسته: یک میلیون تومان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۶۵۲

رکنا: نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس اظهار کرد: امسال متاسفانه بیش از 95 درصد محصول پسته به دلیل تغییرات اقلیمی از بین رفت بنابراین اگر هزینه‌های تولید پسته امسال را محاسبه کنیم هر کیلو بیش از یک میلیون تومان برای کشاورز هزینه در برداشته است و این مهم فقط امسال به دلیل خسارات زیاد بوده است.

به گزارش رکنا، احمد انارکی‌محمدی" عصر امروز در بازدید از غرفه ایسنا در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان کرمان گفت: 40 درصد قیمت پسته به طور معمول هزینه‌های تولید آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال متاسفانه بیش از 95 درصد محصول پسته به دلیل تغییرات اقلیمی از بین رفت بنابراین اگر هزینه‌های تولید پسته امسال را محاسبه کنیم هر کیلو بیش از یک میلیون تومان برای کشاورز هزینه در برداشته است و این مهم فقط امسال به دلیل خسارات زیاد بوده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: محصول پسته سال آینده خیلی بهتر از امسال خواهد بود و تا این لحظه پیش‌بینی می‌کنیم که حداقل 60 درصد محصول پسته برداشت شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم سرنوشت پرونده‌های جنجالی حمله به 5 پلیس راهنمایی و رانندگی ایران + فیلم و عکس آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ جزئیات قتل های تکان دهنده در زندان زنان تهران / فرشته را برای سکوت کشتند ! سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم آغاز مرمت آرامگاه کوروش با همکاری ایتالیا مرگ دردناک یک پلیس هنگام تعقیب دزدان بانک + فیلم تومور سرطانی در مغز قاتل کرجی او را به دادگاه کشاند ! نقشه عربستان برای ترور سردار قاسم سلیمانی + جزئیات چهارمین سردمخانه سیاه در بیرجند پلمب شد + عکس جاسوس منحرف انگلیسی در قامت مجتهد برای ثبت نام در خبرگان+ فیلم چای گیاهی برای اندام های زیبا+دستور تهیه حمام لیمو شیرین باکتری های بدبوی بدن را تنبیه می کند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه نماینده مردم مجلس کشاورز تولید رفسنجان عکس ایران فیلم زن سرقت تهران بازی افزایش مرد مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، عمده محصول پیاز تولید شده در شهرستان اقلید از نوع زرد و سفید است که با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی، عملکرد مناسبی دارد.
پارسال بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار از مزارع شهرستان اقلید به کاشت پیاز اختصاص یافت و پیاز سومین محصول عمده سبزی صیفی در این شهرستان محسوب می‌شود.
بهره وری بیشتر از منابع آبی و خاکی، عملکرد بالا و استفاده بهینه از مواد مورد نیاز در تولید این محصول از مزایای کشت پیاز در شهرستان اقلید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در استان
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی