Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@16:27:32 GMT

مرگ 2 دانش آموز در تصادف بردسکن

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۶۷۷

مرگ 2 دانش آموز در تصادف بردسکن

دو دانش آموز حادثه دیده در سانحه برخورد با پیکان وانت که به بیمارستان های نیشابور و سبزوار منتقل شده بودند به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان تسلیم سرنوشت مرگباری شدند .

غلامحسین غفوری مدیر آموزش و پرورش بردسکن افزود: در حادثه دیروز برخورد یک دستگاه  وانت پیکان  با4 دانش آموز آموزشگاه پسرانه حاج مومن بردسکن در بلوار 13 آبان که پس از تعطیلی از مدرسه عازم منازل خود بودند، این دانش آموزان به شدت مجروح و  به بیمارستان بردسکن منتقل شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی گفت: به علت شدت جراحات وارد شده و کمبود امکانات بیمارستانی این دانش آموزان با دو فروند بالگرد به بیمارستان های سبزوار و نیشابور اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن  افزود:  سجاد حسین پور  و مهدی احمدی کلاس چهارم، مهدی جهانی فر و امیرعلی طاهریان مقدم کلاس پنجم  مجروحان این حادثه بودند که  متاسفانه  امیر علی طاهریان مقدم و سجاد حسین پور جان باخته اند.

غفوری گفت:  همه دانش آموزان در مدارس  بیمه حوادث هستند./ صدا وسیما 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر