Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@09:39:03 GMT

بخشدار گرگان، شهردار گلوگاه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۷۲۸

بخشدار گرگان، شهردار گلوگاه شد

سر انجام پس از گذشت چهار ماه محمدرضا ترابی به‌عنوان شهردار گلوگاه انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سر انجام پس از گذشت چهار ماه شهردار گلوگاه انتخاب شد.

پیش از این شهرداری به سرپرستی شعبان خواجوی اداره می‌شد که در نشست انتخاب شهردار، شورای اسلامی شهرستان گلوگاه، محمدرضا ترابی با 4 رأی از پنج عضو شورای شهر به عنوان شهردار شهر گلوگاه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفته می‌شود 12 نفر در این انتخابات کاندیدا بودند که در این بین تنها بومی اهل شهرستان گلوگاه بنام هژبر عسگری بخشدار مرکزی سورک نیز کاندیدا بود.

این مصوبه انتخاب شهردار گلوگاه به فرمانداری شهرستان ارسال شد تا تمهیدات لازم اتخاذ شود.

پیش از این محمدرضا ترابی بخشدار مرکزی شهرستان گرگان در استان گلستان بوده است.

به گزارش بلاغ؛ شهردار آینده گلوگاه باید فردی باشد که تمام وقت در خدمت مردم شهر بوده و با اقدام جهادی و حضور میدانی در راستای رفع مشکلات و نواقص موجود شهر گام بردارد.

شهردار انتخاب شده باید در تصمیمات خود نسبت به خواسته‌های شهروندان توجه داشته باشد.

با توجه به اینکه شهروندان خواهان حضور فردی بومی در جایگاه شهردار گلوگاه هستند، شاید انتصاب شهردار غیربومی انتخاب خوبی نباشد.

هر چند به گفته برخی انتخاب شهردار غیر بومی می‌تواند برای شهر گلوگاه مفیدتر باشد زیرا با برخی مشکلات روزمره مواجه نخواهد شد و می‌تواند با قاطعیت بیشتری کارها را جلو ببرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد