Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@14:01:37 GMT

تنبیه عجیب دانش آموزان سیگاری در اندونزی! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۷۷۶

تنبیه عجیب دانش آموزان سیگاری در اندونزی! +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: مدرسه محیطی است که دانش آموز با حضور در آن تعلیمات و آموزش‌های لازم را برای داشتن یک زندگی سالم و هدفمند فرا می‌گیرد. در نتیجه اگر این محیط آموزشی خود تبدیل به مکانی برای ترویج بی اخلاقی و بدآموزی شود مشخص نیست چه بر سر افراد جامعه خواهد آمد.

مانند تصمیم عجیب معلمان یک مدرسه در اندونزی در تنبیه دانش آموزان کم سن و سالی که اقدام به سیگار کشیدن در داخل مدرسه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا آن‌ها نمی‌دانستند که بدلیل تحقیر دانش آموزان چنین تنبیهی می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

به تازگی گروهی از دانش آموزان کم سن و سال اندونزیایی در داخل یکی از کلاس‌های مدرسه‌ای در منطقه "سوکابومی" در جاوا غربی در حال سیگار کشیده بودند که توسط یکی از معلمان مدرسه شناسایی شدند. معلمان در اقدامی عجیب برای تنبیه، دانش آموزان را وادار کردند تا در مقابل سایر همکلاسی هایشان به سیگار کشیدن ادامه دهند. این تصمیم غیر منطقی و غیر اصولی معلمان موجب شد تا این دانش آموزان مورد تمسخر و استهزاء همکلاسی‌های خود قرار بگیرند.

در ویدئویی که منتشر شده است این دانش آموزان کم سن و سال را در حال سیگار کشیدن نشان می‌دهد. یکی از معلمان پا را فراتر گذاشت و پس از تهیه این ویدئو آن را دریکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی اندونزی این حادثه روز شنبه تاریخ ۳ نوامبر رخ داد.

انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود. اگرچه این تنبیه از طرف بسیاری از کاربران مورد تقبیح و نکوهش قرار گرفت، اما مسئولان مدرسه ضمن تایید این اتفاق اعلام کردند طی یک کنفرانس مطبوعاتی به منتقدان پاسخ خواهند داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تنبیه دانش آموزان دانش آموزان سیگاری اندونزی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس

کوهگرد معاون شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: طرح سفیران سلامت دانش آموزی با هدف توانمندسازی دانش آموزان برای خودمراقبتی و انتخاب سبک زندگی سالم در مدارس اجرا می‌شود. 

او افزود: دانش‌آموزان در این طرح در طول سال تحصیلی آموزش‌های لازم را از طریق مراقبین سلامت دریافت می‌کنند و اطلاعات خود را در اختیار خانواده و هم سالان خود قرار می‌دهند. 

میرزایی مدیر مدرسه شهید دهستانی بافق گفت: همزمان با هفته سلامت جشنواره غذای سالم نیز برگزار شد تا دانش آموزان با غذای سالم و ناسالم آشنا شوند. 

او افزود: سفیران سلامت مدرسه این وظیفه را دارند تا موراد بهداشتی در حوزه جسم و روح را به دیگر دانش آموزان آموزش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند