Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت های پیش رو و آغاز ماه ربیع الاول و همچنین ماجرای لیل المبیت اظهار داشت: امیرمؤمنان حضرت علی (ع) با خوابین بستر پیامبر(ص) خود را برای شهادت و جانفشانی در راه دین آماده کرده بود که این کار حضرت علی (ع) حتی فرشتگان خدا را به مباهات وا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:  یکشنبه20 آبان سالروز شهادت حاج حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران است، اگر امروز ما به قدرت موشکی خود افتخار می کنیم مدیون مردان بزرگی همچون این سردار شجاع اسلام هستیم و فراموش نکنیم ایثارگری های شهدا و آزادگان و جانبازان عزیز را.

 

امام جمعه هرسین در ادامه خاطر نشان کرد: البته امروز مشکلات اقتصادی داریم که انشاءالله رفع شدنی است و مدیران ما تلاش کنند که دردها کاهش پیدا کند امیدواریم این وزرای جدیدی که وارد کابینه شده اند بتوانند قدری درد مردم را کاهش بدهند.

 

حجت الاسلام اجرایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مشکلات ما بخشی به واسطه تحریم است که آمریکا هم تمامی تلاش خود را بکار گرفته است و بخصوص امسال که چهلمین سال پیروزی انقلاب است بارها تکرار کرده اند که چند ماه دیگر کار جمهوری اسلامی تمام است، انشاءالله دشمنان انقلاب مثل همیشه رو سیاه خواهند شد.

 

وی افزود: اما بخش دیگری از مشکلات مدیریتی است اگر مدیران و دولت ما تدبیر مناسب داشته باشند، اینقدر مشکلات مردم را آزاد نخواهد داد، در این چند ماه گذشته اختلافی که در بحث دلار داشتیم و سوء استفاده هایی که برخی ها کردند اینها به اقتصاد کشور آسیب زد، امیدواریم مدیرانی که وارد کابینه شده اند قدری مشکلات را مرتفع کنند.

 

خطیب جمعه هرسین با اشاره به انتصاب وزیر جدید راه و شهرسازی تصریح کرد: متأسفانه در5 سال گذشته عقب گرد داشته ایم جوانان و خانواده های ما به واسطه مسکن مهر خانه دار شدند اما در این 5 سال متأسفانه در این زمینه خیلی ضعیف عمل کرده اند.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: گفتند مسکن مهر چیز خوبی نیست و ما بهتر از آن را می آوریم، مسکن مهر مسکن امید شد، انگار با این اسم عوض کردن کار درست می شود امیدواریم وزیر جدید در این زمینه تلاش بکند.

 

وی در خصوص انتصاب  وزیر جدید اقتصاد افزود: در زمان وزیر قبل متأسفانه مورد مناسبی در جذب سرمایه خارجی اتفاق نیفتاد و بانک ها دچار تغییر و تحول اساسی نشدند و خصوصی سازی و گمرک نقش ضعیفی در اقتصاد داشت و فضای کسب و کار وضعیت خوبی نداشت امیدواریم این روند در زمان وزیر جدید بهتر شود، متأسفانه وزیر اقتصاد دولت دوازدهم برنامه خاصی برای بهبود وضعیت کسب و کار نداشت.

 

امام جمعه هرسین با اشاره به انتصاب وزیر جدید صنعت و معدن و تجارت خاطر نشان کرد: در دوره وزیر قبلی کنترل مناسبی بر نرخ ارز نداشت و خیلی از کالاهای اساسی مردم دچار مشکل شد و این از بی برنامگی بود که در این وزارتخانه پیش آمد.

 

حجت الاسلام اجرایی بیان داشت: نظارت دقیقی بر واردات و صادرات محصولات کشاورزی نبود و زمینه افزایش قیمت کالاهای اساسی فراهم شد و فشار بر مردم بیشتر شد امیدواریم که وزیر جدید تدبیر مناسبی بکند.

 

وی با اشاره به وضعیت وزارتخانه تعاون کار ورفاه اجتماعی افزود: این وزارتخانه هم موفق نبوده و انتظار می رود که فرایندهای مالی زیر مجموعه را ساماندهی کنند و مشکلات پرداخت حقوق کارگران و شکاف عظیمی که بین حقوق و تورم ایجاد شده است را رفع کنند.

 

خطیب جمعه هرسین تصریح کرد: البته مقام معظم رهبری توصیه داشته اند که پشت دولت را خالی نکنید و ما باید حمایت کنیم و کارهای خوبی را که صورت می گیرد معرفی کنیم و ضعف هایی که ایجاد می شود را تذکر دهیم و معتقدیم که این ضعف ها به تعبیر مقام معظم رهبری درست شدنی است.

 

حجت الاسلام اجرایی با اشاره به مشکلات موجود شهرستان بیان داشت: مشکلاتی در شهرستان داریم هر چند مسئولین دارند تلاش می کنند ولی همچنان در زمینه های مختلف مشکل داریم، امیدواریم که شهرداری وضعیت کوچه ها را تسطیع کند خیلی از کوچه ها وضعیت مناسبی ندارند انشاالله که شهرداری با برنامه ریزی خوب کام مردم را شیرین کند.

 

وی افزود: امکانات ما در این شهر خیلی کم است من توصیه می کنم به مسئولان به خصوص مسئولان استانی، وقتی شهرهای مجاور را می بینیم امکانات آنها خیلی بیشتر است، جوانان ما امکانات تفریحی کمی دارند.

 

 امام جمعه هرسین تصریح کرد: یک سال قبل به ما قول دادند که سینما را سامان بدهند ولی هیچ اتفاقی نیفتاد آقای استاندار من به شما توصیه می کنم که این شهر را ببینید، این شهر مردم متدین و انقلابی دارد، در زمینه ورزشی زیرساخت های ما خیلی ضعیف است.

 

حجت الاسلام اجرایی در پایان اظهار داشت: الان سالهاست که وضعیت استخر شهر مشخص نیست و سالن اجتماعات مناسبی برای مراسمات نداریم توصیه می کنیم به مدیران استانی هرسین را بهتر ببینند مردم این شهر متدین و صبور هستند و جا دارد که از این مردم قدردانی شود و مسئولینی که خواب هستند از این خواب بیدار شوند و خدمت مناسب تری به مردم بکنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد