Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انتصاب رسمی حجت الاسلام عباسی به عنوان رئیس جدید جامعه المصطفی العالمیه مراسم معارفه صبح روز شنبه هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، به دنبال انتصاب آیت الله علیرضا اعرافی به عنوان مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور نام گزینه های مختلف برای تصدی مسؤلیت ریاست جامعه المصطفی العالمیه مطرح شد تا اینکه با بررسی های صورت گرفته انتصاب حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی به عنوان رئیس این نهاد حوزوی بین المللی قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین عباسی به عنوان رئیس جدید جامعه المصطفی العالمیه قرار است صبح روز شنبه هفته آینده در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی برگزار شود.

آیت الله علیرضا اعرافی از سال 95 به عنوان مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور منصوب شد؛ وی که مسؤولیت امامت جمعه قم را عهده دار است، از این پس به عنوان رئیس هیأت امنای جامعه المصطفی العالمیه فعالیت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی پیش از این مسؤولیت معاونت آموزش و پژوهش جامعه المصطفی العالمیه را بر عهده داشت.

جامعه المصطفی العالمیه نهادی حوزوی بوده که در عرصه بین الملل به تربیت طلاب علوم دینی اهتمام دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جامعه المصطفی العالمیه حجت الاسلام عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار استاندار قم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: حوادثی که در غزه اتفاق افتاده، در نوع خودش کم‌سابقه و حتی بی‌سابقه است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: این میزان جنایت فاجعه‌ای است که افرادی انسان نما مرتکب آن می‌شوند و نهاد‌های بین‌المللی بعد از گذشت حدود ۶ ماه تنها قطعنامه‌ای را صادر می‌کنند که البته امیدواریم به نتیجه برسد و منجر به یک آتش بس پایدار گردد.

آیت الله بوشهری گفت: در هیچ فرهنگی بیمارستان تبدیل به زمین جنگ نمی‌شود و بیماران مورد تهدید واقع نمی‌شوند، من از برخی کشور‌های عربی و اسلامی تأسف می‌خورم که در این شرایطی که غزه ۶ ماه مورد یورش دشمن است، تأمین کننده سوخت و انرژی رژیم صهیونیستی می‌باشند، آیا مسلمانی تنها در کلام است؟! اینها روزی رسوا می‌شوند و مردم ساکت نخواهند نشست.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان این جنایات را به شدت محکوم می‌کنیم و امیدواریم منجر به یک بیداری در امت اسلامی شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال جدید گفت: امسال پیداست که انتظار رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – از مسئولین این است که راه را برای حضور گسترده مردم در عرصه تولید باز کنند تا آنان ایفای نقش جدی داشته باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امسال نیز مانند چند سال گذشته، مقام معظم رهبری بر مسئله تولید تأکید کردند؛ منتها با یک واژه دیگری به این معنا که اگر چه در سال گذشته رشد تولید مطرح بود؛ اما نیاز به یک جهش بواسطه حضور مردم در این عرصه، وجود دارد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه عنوان کرد: انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفت و از ابتدا مبنای انقلاب ما حضور آنان بود. باید به گونه‌ای عمل کنیم که تفاوتی میان مردم و مسئولین وجود نداشته باشد مگر در شرح وظایف و مسئولیت‌هایی که بر عهده دارند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گفت: اگر مردم را در مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دخالت دادیم، خروجی آن افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود؛ چرا که اگر آنان در عرصه‌های مختلف نقش آفرین باشند، امید در جامعه افزایش خواهد یافت و در نتیجه حضور در عرصه انتخابات نیز افزایش می‌یابد.

استاندار قم نیز دراین دیدار با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات سال گذشته گفت: استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، با ۶.۶۳ درصد در جایگاه اول کشور ایستاد. در میزان مشارکت نیز هفتمین استان کشور بود و مردم قم حدود ۹ درصد بیشتر از متوسط کشوری در انتخابات مشارکت کردند.

سید محمد آقامیری ملاقات‌های مردمی مسئولین در کل استان را از مهم‌ترین برنامه‌های استانداری در سال آینده عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف بتوانیم گره از مشکلات مردم باز کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای