Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@05:44:28 GMT

مرگ مغزی و فوت سه دانش آموز در تصادف

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۱۰۸۵

مرگ مغزی و فوت سه دانش آموز در تصادف

خبرگزاری ایسنا: مدیر آموزش و پرورش بردسکن لحظاتی قبل از فوت و مرگ مغزی شدن سه دانش‌آموز این شهرستان براثر تصادف روز گذشته خبر داد.

غلامحسین غفوری افزود: متاسفانه در تصادف یک دستگاه وانت پیکان با ۴ دانش آموز بردسکنی که روز گذشته ۲۰ آبان‌ماه به وقع پیوست دو نفر از دانش‌آموزان فوت کردند.

وی اظهار کرد: به دلیل وخامت حال این افراد، بلافاصله به بیمارستان‌های شهرستان‌های سبزوار و نیشابور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش بردسکن اعلام کرد: متاسفانه لحظاتی قبل خبر فوت دو دانش آموز به نام‌های سجاد حسین‌پور و امیرعلی طاهریان که در کلاس چهارم ابتدایی مدرسه پسرانه حاج مومن مشغول به تحصیل بودند رسما اعلام شد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه این دو دانش آموز در بیمارستان‌های سبزوار و نیشابور فوت کرده‌اند، بیان کرد: متاسفانه براساس آنچه اعلام شده یک نفر دیگر از دانش‌آموزان دچار مرگ مغزی شده و دیگری اکنون در اتاق عمل است.

وی گفت: این حادثه در خیابان ۱۳ آبان و در فاصله ۸۰ متری از مدرسه به وقوع پیوست، پس از وقوع حادثه به دلیل وخامت حال دانش آموزان توسط دوبالگرد به بیمارستان سبزوار و نیشابور اعزام شدند.

غفوری ضمن تسلیت به خانواده این دانش آموزان بیان کرد: از مردم شریف درخواست داریم برای بهبود حال دو دانش آموز دیگر به نام‌های مهدی احمدی و مهدی جهانی‌فر دعا کنند.

در همین خصوص نخعی پلیس راهنمایی و رانندگی بردسکن گفت: علت اصلی سانحه در دست بررسی است و به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرگ مغزی فوت دانش آموز تصادف وانت پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فرامرزی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأثیر این طرح در پیشگیری از حوادث ناگوار برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها افزود: دانش‌آموزان به دلیل عدم تشخیص و درک از محیط پیرامونی و خطرات ترافیکی بایستی آموزش‌های ایمنی عبور و مرور را فرا گیرند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته برای ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها، آموزش و توزیع اقلام ایمنی شامل هزار عدد کلاه ایمنی، نصب شب رنگ بر روی ۲ هزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه موتوری و آموزش هشت هزار نفر موتورسوار انجام شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: در سال جاری نیز طرح‌های ارتقای ایمنی تردد به کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها در حداقل ۶۰ منطقه دیگر در دستور کار است.

وی یادآور شد: همچنین طرح آشکارسازی هزار دستگاه ناوگان باری نیمه سنگین و سنگین استان برای ارتقای ایمنی تردد اجرایی شده و این روند ادامه دارد.

کد خبر 6084166

دیگر خبرها

  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری