Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@13:18:49 GMT

معامله قرن، اوج توطئه علیه فلسطین است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۱۱۰۵

معامله قرن، اوج توطئه علیه فلسطین است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، "محمود عباس" در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد درگذشت یاسرعرفات در شهر رام الله واقع در کرانه باختری گفت که موضوع فلسطین در حال حاضر با شرایط دشواری روبه روست.

وی طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن درباره فلسطین را مردود دانست و بار دیگر بر لزوم تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس تأکید کرد و گفت: در اینجا محکم و استوار باقی خواهیم ماند و خاری در گلوی آنها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خاطرنشان کرد که در حال حاضر توطئه ای آمریکایی به نام معامله قرن وجود دارد و رژیم صهیونیستی نیز مجری آن است.

شهر رام الله واقع در کرانه باختری دیروز شاهد راهپیمایی صدها فلسطینی به مناسبت چهاردهمین سال درگذشت عرفات بود.

12 اکتبر 2004 رسانه‌ها از بیماری «عرفات» خبر دادند.منابع رسمی فلسطینی در آن زمان، بیماری او را آنفلوانزای شدید اعلام کردند، اما با شدت گرفتن بیماری، عرفات که دچار حالت تهوع، درد شدید در ناحیه شکم، اسهال و کاهش غیرعادی سلول‌های قرمز شده بود، برای درمان به بیمارستان نظامی «پرسی» در حومه پاریس انتقال یافت.

«عرفات» مدت کوتاهی پس از ورود به این بیمارستان به کما رفت و در ١١ نوامبر (20 آبان) همان سال درگذشت، در حالی‌که به گفته منابع رسمی، پزشکان با وجود انجام انواع آزمایش‌ها نتوانسته بودند، علت اصلی بیماری او را تشخیص دهند. 

با این وجود پس از مرگ عرفات، اجازه کالبدشکافی جنازه وی از سوی خانواده و تشکیلات خودگردان صادر نشد و این موضوع ابهامات مربوط به مرگ رهبر فتح را بیشتر کرد.

«سهی عرفات» همسر وی با ابراز اینکه «در مسمومیت عرفات تردیدی ندارد»، از نبش قبر وی و انجام آزمایشات از سوی تیم‌های مختلف و وجود برخی نشانه‌ها مبنی‌ بر مسمومیت عرفات با پولونیوم خبر داد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد