Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:30:32 GMT

شکارچیان کل وحشی در بمو به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۱۱۱۹

شکارچیان کل وحشی در بمو به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری مهر، جهانگیر امیری اظهار داشت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث‌باباجانی طی گزارشات مردمی و گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی، با ۲ نفر شکارچی متخلف زیست‌محیطی مواجه شدند.

وی افزود: پس از توقیف شکارچیان و در بازرسی‌های به‌عمل آمده لاشه ۲ رأس کل‌وحشی، ۲ قبضه اسلحه گلوله‌زنی و ساچمه‌زنی و تعداد پنج فشنگ از آنان کشف‌و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی گفت: پس از دستگیری و تشکیل پرونده تخلف برای متخلفین و واریز مبلغ جریمه زیست‌محیطی جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: تمامی عرصه‌های طبیعی شهرستان ثلاث به صورت شبانه روزی به وسیله محیط‌بانان پایش و مورد گشت و کنترل قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی مطابق با ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد قاطع می‌شود.

امیری در پایان ضمن قدردانی از مردم طبیعت‌دوست این شهرستان، از عموم مردم و دوستداران طبیعت تقاضا کرد برای حمایت و حفاظت از گونه های جانوری به محض مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً از طریق شماره تماس ۰۸۳۴۶۷۲۹۲۵۵ به این اداره گزارش دهند.

کد خبر 4455763

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلحه غیرمجاز حفاظت از محیط زیست محیط بان یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج شیراز شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صاحبعلی اصغری در مراسم نواختن زنگ «زمین پاک» در مدارس شهرستان بیله‌سوار گفت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: برای رهایی از معضل زباله، مدیریت و تفکیک زباله از مبدأ باید از خانه آغاز شود تا محیط‌زیست سالمی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.
وی تصریح کرد: استفاده‌نکردن از پلاستیک یکی از راه‌های نجات زمین از آلودگی زیست‌محیطی است که همه باید در این حرکت بزرگ سهیم باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زنگ زمین پاک در مدارس بیله سوار

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان