Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- دبیرکل اجلاس جهانی گردشگری گفت: برای نخستین بار در تاریخ این نهاد، گواهینامه بین المللی گردشگری (UNWTO) برای شرکت صیاحتی علیصدر به عنوان یکی از اعضای این اجلاس صادر می شود.

به گزارش ایرنا، «زوراب پولولیکاشویلی» شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر، افزود: این اقدام به پاس تلاش مسئولان شرکت سیاحتی علیصدر در توسعه گردشگری ایران صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرکل اجلاس جهانی گردشگری تاکید کرد: مسئولان این شرکت تلاش زیادی برای برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری انجام دادند و میزبان شایسته ای برای این اجلاس هستند.
وی اظهار داشت: همچنین به پاس قدردانی از شرکت سیاحتی علیصدر، رتبه این شرکت در اجلاس ارتقا پیدا می کند و تجربیات علیصدر برای دیگر اعضا به اشتراک گذاشته می شود.
پولولیکاشویلی تاکید کرد: هدف ما از برگزاری این اجلاس استفاده از ایده ها و تجربیات جدید اعضا و به اشتراک گذاشتن تجربیات آنها برای سایر کشورها است.
دبیرکل اجلاس جهانی گردشگری پیشنهاد داد تا شرکت سیاحتی علیصدر در آکادمی تازه تاسیس اجلاس جهانی گردشگری عضو شود.
مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز در این دیدار گفت: سالانه نزدیک به یک میلیون گردشگر از غار علیصدر که بزرگترین غار آبی جهان است، بازدید می کنند.
حمیدرضا یاری با اشاره به اینکه عمده گردشگران خارجی این غار از کشورهای اروپایی هستند، اظهار داشت: در این زمینه گردشگران آلمانی بیشترین بازدید را از غار علیصدر داشتند.
عضو هیات رئیسه اجلاس جهانی گردشگری توسعه گردشگری پایدار را مهمترین هدف این شرکت دانست و افزود: با وجود بازدیدهای میلیونی از غار در سالیان گذشته توانستیم اکوسیستم غار را به خوبی حفظ کنیم.
یاری با بیان اینکه تجربه ای که در بهره برداری از غار علیصدر داریم در جهان بی نظیر است، گفت: با برنامه ریزی دقیق، روزانه قابلیت خدمات دهی به بیش از 10 هزار گردشگر را داریم.
وی با بیان اینکه این شرکت آمادگی اجرای برنامه های اجلاس جهانی گردشگری را در توسعه غار دارد، اظهار داشت: پیشنهاد می دهیم ارتباط اجلاس با شرکت سیاحتی علیصدر مداوم باشد و از تجربیات ما در توسعه صنعت گردشگری استفاده شود.
به گزارش ایرنا، چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) با حضور 80 عضو این اجلاس از 30 کشور جهان، از امروز 21 تا 24 آبان به میزبانی همدان برگزار می شود.
9904/2087/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اجلاس جهاني گردشگري رويداد همدان2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌ شرقی از انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز برای نمایش در نمایشگاه روز جهانی موزه‌ها خبر داد.

احمد حمزه‌زاده روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در جلسه هماهنگی برای برنامه‌ریزی‌های نمایشگاهی به‌ مناسبت روزجهانی موزه‌ها انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز انجام خواهد شد که این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی موزه‌ها در محل موزه آذربایجان‌ از روز ۲۹ اردیبهشت افتتاح شده و به مدت سه ماه دایر خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی ادامه داد: ابتکار بسیار زیبایی برای برگزاری نمایشگاه در سرتاسر ایران به مناسبت روز جهانی موزه‌ها انجام شده است که برگزاری تورهای کودک محور با توجه به شعار «موزه‌داری برای پژوهش و آموزش» از جمله این برنامه‌ها در آذربایجان‌ شرقی است.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۱ استان برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان انتخاب شده‌اند که آذربایجان‌ شرقی با دریافت اشیای نفیس مرتبط با منطقه آذربایجان از جمله چینی‌های آبی و سفید رنگ و سکه‌های ضرب تبریز، میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان در روز جهانی موزه‌ها واقع در موزه آذربایجان تبریز خواهد بود.

وی گفت: همچنین یافته‌های جدید باستان شناسی در تپه چمن لیلان نیز در نمایشگاه روزجهانی موزه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد که تاریخ اکتشاف و بهره‌برداری از فلز مس را به ۲۰۰۰ سال قبل‌تر در جهان منتقل می‌کند.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیروی انتظامی آذربایجان‌ شرقی تمهیدات امنیتی برای حفظ امنیت موزه‌ها در نمایشگاه‌های روز جهانی موزه‌ها در کل استان به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ