Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : حادثه تصادف اتوبوس و کامیون در جاده آرادان - گرمسار ساعت چهار بامداد امروز بر اثر لغزندگی جاده رخ داد.

سرهنگ کبیری افزود : اتوبوس اسفراین - تهران ، پس از ترمز گرفتن بر اثر لغزندگی جاده به دور خود چرخیده و کامیون از پهلو به آن برخورد کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ، این حادثه خوشبختانه تلفاتی نداشت و راننده کامیون و سه نفر از سرنشینان اتوبوس جراحت های سطحی داشتندکه از بیمارستان مرخص شدند.

انتهای پیام / گ

جزئیات لغزندگی جاده گرمسار و تصادف اتوبوس و کامیون 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرب سمنان سیراب می‌شود/ طرح ملی آبرسانی به گرمسار در یک قدمی بهره‌برداری

احسانی سرپرست شرکت آب منطقه ای استان سمنان، هدف از اجرای طرح ملی آبرسانی به شهرستان های غربی استان سمنان را تامین آب شرب و صنعت پایدار این منطقه به میزان ۲۱ میلیون متر مکعب در سال عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی طرح به دلیل مسائل اجتماعی در محدوده استان تهران و فقدان تامین منابع مالی، سال ها متوقف بود که بعد از سفر رییس جمهور به استان، با دستور آیت الله رئیسی عملیات اجرایی به منظور تکمیل و بهره برداری از طرح در محدوده استان سمنان آغاز شد و اکنون این طرح آماده بهره برداری است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این بخش از طرح پس از سال ها انتظار آب پایدار، شیرین و بهداشتی برای غرب استان سمنان تامین می شود، تصریح کرد: در حال حاضر آب از مسیر رودخانه و با عبور از خاک های نامناسب و شور و تلخ منتقل و کیفیت آب نامطلوب می شود و این خط انتقال باعث جداسازی آب شیرین از آب بی‌کیفیت و شور خواهد شد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای سمنان، طول کل این خط انتقال آب در محدوده استان را ۵۵ کیلومتر اعلام کرد و افزود: گام اول طرح طول خط انتقال آب از گرمسار تا ایوانکی ۳۲ کیلومتر با لوله فولادی با قطر ۴۰۰ میلیمتری و گام دوم طرح شامل ۲۳ کیلومتر با لوله فولادی با قطر ۸۰۰ میلیمتری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • غرب سمنان سیراب می‌شود/ طرح ملی آبرسانی به گرمسار در یک قدمی بهره‌برداری
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • انحراف اتوبوس از جاده در کرمان ۳۵ حادثه‌دیده برجای گذاشت
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • خبر‌هایی از تجلیل از فعالان کتابخوانی در گرمسار
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • لغزندگی برخی جاده های خراسان جنوبی
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت