Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:16:05 GMT

المپیاد مویتای به میزبانی استان زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۱۴۲۲

المپیاد مویتای به میزبانی استان زنجان برگزار می شود

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسابقات مویتای دختران و پسران از سری رقابت های نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

محمدعلی حمزه پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در 2 بخش دختران و پسران و از 30 آبان تا 10 آذر امسال در شهرستان ابهر از توابع استان زنجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی زمان رقابت های دختران را 30 آبان تا چهارم آذر و بخش پسران را نیز از پنجم تا نهم آذر اعلام کرد و اظهار داشت: مسابقات سنگنوردی و بدمینتون پسران از سری رقابت های نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی نیز در زنجان برگزار خواهد شد.
حمزه پور افزود: رقابت های بدمینتون از 30 آبان تا چهارم آذر و پیکارهای سنگنوردی نیز از ششم تا نهم آذر، برگزار و پیش بینی می شود قریب 750 ورزشکار پسر از سراسر ایران در این 2 رشته ورزشی حضور پیدا کنند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اداره کل ورزش و جوانان برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری این پیکارها انجام داده است.
حمزه پور با بیان اینکه ورزشکاران دختر و پسر این استان همگام با سراسر کشور در نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، شرکت خواهند کرد افزود: ورزشکاران 12 تا 15 سال در 32 رشته پسران و 25 رشته دختران، توانمندی و شایستگی خود را در این المپیاد به منظور شناسایی و انتخاب به نمایش خواهند گذاشت.
وی ابراز امیدواری کرد، ورزشکاران زنجانی در این المپیاد، توانمند حاضر شوند و بتوانند در مصاف با حریفان پتانسیل و ظرفیت های بالای خود را به منصه ظهور برسانند.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش المپياد استعدادهاي برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی